fallback

Lego открива първия си официален магазин в България

Отварянето на още търговски обекти на бранда ще зависи от представянето на първия магазин в София

13:45 | 19.12.23 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Датският гигант в производството на детски играчки Lego Group отваря първия си сертфициран магазин в България в партньорство с местния официален представител на бранда BravoGroup Holding, който досега продаваше предложенията на Lego през трети страни.

Търговският обект се намира в търговски център в София, а в него Lego Group ще интегрира нова технология за фактуриране директно на мобилни устройства, която планира да имплементира в своите магазини и в останалите части на света, разкри на събитие за медии Габор Томаш, директор на BravoGroup Holding.

Това е 21-вият магазин на Lego в Централна и Източна Европа, но е първи за България.

„България е много конкурентен пазар. Големите брандове присъстват тук. Време беше да използваме пълния потенциал на пазара, защото той процъфтява. Има много неща, които се търсят от потребителите и от някои колекционери“, коментира по-рано днес Томаш в сутрешния блок на Bloomberg TV Bulgaria „Бизнес старт“.

Подобно на други магазини на Lego по света, и този в София разполага с различни кътове и инсталации, като е предвиден и специален детски кът за игра. Предвидено е място, където любителите на минифигурките могат да създадат собствени персонализирани модели например.

В ефира на телевизията Юдит Шипош, генерален мениджър на Lego за Централна и Източна Европа, Близкия изток и Африка, заяви, че категорично има носталгия по физическите играчки.

„Най-големият признак за това е, че нашата компания разраства производството си. Ще отворим звена във Виетнам и във Вирджиния, САЩ. Разширяваме се в Унгария, Мексико, Китай и дори в Чехия“, коментира тя.

На медийното събитие Шипош подчерта, че доклад на Lego Group от миналата година показва, че 9 от 10 родители смятат, че това да играят заедно с децата си засилва връзките в семейството, носи повече щастие у дома и повече благоденствие.

На база на резултатите от първия български магазин на Lego, компанията ще прецени дали да отвори още търговски обекти в страната, коментира Шипош, допълвайки: „Определено сме готови за това“.

Само преди месец Lego Group отвори най-големия си магазин, който се намира в Сидни и е с площ от 900 квадратни метра, разположени на два етажа.

На въпрос дали има шанс в България да бъде отворен тематичен парк Юдит Шипош коментира, че бизнесът с паркове не е изцяло собственост на Lego Group, така че решенията се вземат съвместно със съсобственика Legoland.

Lego Group е основана през 1932 г. от Оле Кирк Кристиансен, като с годините успява да се утвърди като един от водещите производители на играчки за деца и семейства. Компанията има 27 хил. служители в над 40 държави, показват данни на уебсайта ѝ.

Целия коментар на Габор Томаш и Юдит Шипош гледайте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:50 | 19.12.23 г.
fallback
Още от Lifestyle виж още