fallback

Remy Cointreau надви прогнозите за продажбите през третото тримесечие

Спадът в годишните продажби вероятно ще бъде в долния край на по-рано прогнозирания диапазон, заяви компанията

11:26 | 26.01.24 г.
Автор - снимка
Редактор

Френският производител на алкохолни напитки Remy Cointreau в петък отбеляза малко по-слаб от очакваното спад на продажбите за третото тримесечие, подкрепен от продължаващо подобрение в САЩ и сериозно намаляване на запасите в Китай преди китайската Нова година, съобщава Ройтерс.

Производителят на коняка Remy Martin и ликьора Cointreau обаче заяви, че спадът в годишните продажби вероятно ще бъде в долния край на по-рано прогнозирания диапазон от 15% до 20% през годината до края на март.

Remy бе принудена да намали годишните си насоки през октомври на фона на намаляващи продажби в САЩ след бума по време на пандемията. В същото време ръстът на продажбите в Китай изостава спрямо очакванията заради мудната икономика.

В петък компанията потвърди, че не очаква продажбите да се върнат към растеж в САЩ преди финансовата 2024/25 година и че ръстът на продажбите ще бъде смекчен от по-слабо от очакваното икономическо възстановяване на Китай след пандемията.

САЩ и Китай са двата ключови пазара за коняк на групата.

Компанията заяви, че продажбите ѝ са се свили с 23,5% на органична база до 319,9 млн. евро през третото тримесечие, което обхваща важния коледен сезон. Това е над оценките на анализаторите в събрана от компанията анкета за 318,6 млн. евро.

Продажбите на коняк, който формира голям дял от приходите на Remy, са намалели с 33,9% през тримесечието до 197,1 млн. евро спрямо 194 млн. евро, очаквани от анализаторите.

Подразделението за ликьори и спиртни напитки на Remy отчете тримесечен органичен ръст от 4,3%, воден от добра инерция и положителен ефект от рекламна кампания в Съединените щати.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:27 | 26.01.24 г.
fallback
Още от Lifestyle виж още