fallback

Юсейн Болт иска да запази като търговска марка победната си поза

Заявлението за логото е свързано с продукти, сред които са бижута, портфейли, слънчеви очила, обувки и спортни стоки

11:40 | 23.08.22 г.
Автор - снимка
Редактор

Спортната икона Юсейн Болт планира да продава дрехи и модни аксесоари с лого, което прилича на победната му поза, направила го известен, съобщава Bloomberg.

Болт е подал заявление пред Службата за патенти и търговски марки на САЩ на 17 август за логото във връзка с продукти, сред които са бижута, портфейли, слънчеви очила, обувки и спортни стоки. В заявлението е включено още ползването на логото от ресторанти и спортни барове с услуги като ВИП зони, кетъринг и програми за лоялност.

„Списъкът е сравнително обширен“, казва Джош Гербен, базиран във Вашингтон адвокат по търговските марки, който следи заявленията на спортистите. „Логото може да бъде давано под лиценз или той самият да прави тези продукти“, допълни той.

Болт подаде заявление за търговски марки, включващи подобно лого, преди 12 години, но те отпаднаха, след като останаха неизползвани в началото на кариерата му.

В кариерата си Болт е работил с брандове от компанията за спортни стоки Puma до часовниците Hublot и напитките Gatorade на PepsiCo. Освен това той притежава дялове в бизнеси като самобръсначките Champion Shave, стелките Enertor и организацията за електронни спортове Wylde.

Характерната поза на Болт стана известна в цял свят през 2008 г., когато най-бързият човек на планетата завзе Олимпийските игри в Пекин. През годините спринтьорът заемаше позата, в която се накланя назад и сочи небето, след като поставяше световни рекордни и печелеше многобройни златни медали.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:04 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Спорт виж още