IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

LVMH разширява империята си с нов бранд очила

Компанията купува популярната в САЩ марка Barton Perreira

10:23 | 06.11.23 г.
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Barton Perreira Facebook Page
Снимка: Barton Perreira Facebook Page

Гигантът в луксозната индустрия LVMH е договорил закупуването на базирания в Лос Анджелис производител на очила Barton Perreira, част от стратегията на компанията да се разширява към стоки за по-масовия пазар, съобщава Wall Street Journal.

През последните години очилата се превръщат в една от първите покупки, които стремящите се към лукс потребители правят, преди да продължат към по-скъпи продукти като чанти. Това кара LVMH и други компании за луксозни стоки да се откажат от лицензионни споразумения с производители трети страни и да развиват вътрешна дейност за производство на очила.

Покупката на Barton Perreira от LVMH, оценявана на около 80 млн. долара според запознати източници, добавя известен производител на рамки към процъфтяващото подразделение за очила на френската компания.

Barton Perreira натрупа база от отдадени фенове в САЩ през последните години, включително популярни лица като Сандра Бълок, Деми Ловато и Раян Гослинг. Марката, чиито рамки се произвеждат в Япония, има магазини в Ню Йорк, Аспен, Канзас Сити и др.

Брандът е основан през 2007 г. от Бил Бартън и Пати Перейра, които по-рано са работили заедно за Oliver Peoples, преди марката да бъде придобита от Oakley. И двамата ще останат в компанията, чиито очила се продават за по стотици долари чифта.

LVMH планира да разшири бранда извън САЩ, продавайки очилата му в луксозните магазини, с които вече работи в Европа и Азия. Освен това планира да открие самостоятелни магазини Barton Perreira, първоначално в Европа.

“Брандът е добре познат и добре установен в САЩ, но виждаме огромна възможност да го разширим“, коментира Алесандро Занардо, който управлява подразделението за очила в LVMH Thélios.

Луксозните групи се насочват все повече към очилата, продуктите за красота и парфюмите като средство да привлекат нова група от по-млади потребители, които може да нямат средствата за чанта или часовник сега, но да имат такива в бъдеще.

Очаква се пазарът на очила да достигне 246,47 млрд. долара до 2030 г. спрямо 161,61 млрд. долара през 2023 г., посочва консултантската компания Fortune Business Insights.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:23 | 06.11.23 г.
Специални проекти виж още
Още от Мода виж още

Коментари

Финанси виж още