IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Продажбите на LVMH растат въпреки забавянето в сектора на луксозните стоки

Приходите на ключовото звено за модни и кожени изделия, което включва марките Louis Vuitton и Christian Dior, са се увеличили с 9% през четвъртото тримесечие

22:40 | 25.01.24 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Продажбите на LVMH растат през четвъртото тримесечие на миналата година, тъй като богатите купувачи засилиха покупките на продукти на групата като чанти и шампанско, знак за устойчивост на най-големия конгломерат за луксозни стоки в света, пише Bloomberg.

Приходите на ключовото звено за модни и кожени изделия, което включва марките Louis Vuitton и Christian Dior, са се увеличили с 9% през четвъртото тримесечие на органична основа, изтъква базираната в Париж компания. Като цяло органичните продажби са нараснали с 10%, надминавайки прогнозите.

Бумът след пандемията, който за известно време направи LVMH най-ценната компания в Европа, загуби инерция миналата година, тъй като инфлацията сви покупателната способност на някои амбициозни купувачи, а очакваното възстановяване на Китай разочарова. Но резултатите на Richemont по-рано този месец показват, че най-силните марки са се представили добре по време на ключовия празничен сезон.

Представянето показа „много добро ниво на активност“, изтъква главният финансов директор Жан-Жак Гиони пред журналисти, добавяйки, че групата е успяла да управлява успешно разходите си, което спомага за рентабилността. Понастоящем LVMH не планира допълнителни увеличения на цените за 2024 г. „Целта не е да се повишат цените, а да се повиши качеството на продуктите“, добавя той.

Коняк и шампанско

Звеното за вина и спиртни напитки, което управлява марки, включително Moët & Chandon Champagne и Hennessy Cognac, неочаквано отчете ръст в продажбите през последните три месеца на 2023 г. след две записа два поредни тримесечни периода на спад.

Гиони казва, че най-лошото за бизнеса с коняк „вероятно е зад гърба ни“, като по-специално Китай все още поема високи нива на запаси след блокирането през 2022 г.

Председателят и главен изпълнителен директор на LVMH Бернар Арно заяви, че синовете му Александър и Фредерик ще намерят място в борда на компанията, където ще се присъединят към две от другите му деца, Делфин и Антоан.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:52 | 25.01.24 г.
Специални проекти виж още
Още от Мода виж още

Коментари

Финанси виж още