fallback

Собственикът на Sinsay планира мащабно разширяване на магазинната мрежа

Откриването на нови магазини от полската компания ще е фокусирано основно върху бюджетния бранд

11:35 | 27.03.24 г.
Автор - снимка
Редактор

Полската модна група LPP заяви в сряда, че планира да удвои броя на магазините си през следващите три години, най-вече на по-евтиния си бранд Sinsay, съобщава Ройтерс.

LPP, която търгува в 39 страни, иска да има 4755 магазина през 2026 г., включително 3248 магазина на Sinsay, казва тя в презентация. Компанията е собственик и на брандовете Reserved, Mohito, Cropp и House.

Тя ще се фокусира върху Южна и Централна Европа, казва LPP в годишния си доклад, добавяйки, че ръстът в Западна Европа ще бъде консервативен.

„Само през следващите три години планираме да удвоим традиционната си мрежа и междувременно да генерираме двойно по-голям обем на продажбите спрямо днешния“, казва главният изпълнителен директор Марек Пиехоцки в писмо до акционерите.

Акциите на базираната в Гданск компания се сринаха по-рано през март, след като доклад на Hindenburg Research постави под съмнение продажбата на бизнеса ѝ в Русия.

LPP отрече обвиненията, че е запазила контрола над бизнеса и заяви, че няма работещи или търговски дейности в Русия, след като е продала бизнеса си през юни 2022 г.  

Пиехоцки увери, че обвиненията срещу LPP Group са неверни.

Компанията обяви, че приходите ѝ през 2023 г. са се увеличили с 9,3% до 17,41 млрд. злоти (4,38 млрд. долара), което е в съответствие с данните, съобщени миналата седмица.

В България приходите на компанията се увеличават със 17,1% до 474 млн. злоти (119 млн. долара) през 2023 г.

Групата потвърди и целта си за приходи за около 21 млрд. злоти за 2024 г., като планира да открие 620 магазина Sinsay през 2024 г. и над 850 магазина през 2025 г., навлизайки в по-малките градове.

Компанията заяви, че отварянето на нови магазини за тази година върви по план и ще се ускори през второто полугодие. Сравнимите продажби на магазините на Sinsay от 1 февруари до 25 март са се увеличили с 26% на годишна база.

За да подкрепи растежа, LPP планира да увеличи логистичното си пространство с почти 50% през 2024-25 г.

Освен това компанията предлага дивидент от 610 злоти на акция спрямо предишно предложения за поне 570 злоти.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:35 | 27.03.24 г.
fallback
Още от Мода виж още