fallback

Китайските интернет власти стартираха кампания за "чисто киберпространство"

По този начин Пекин иска да предприеме действия срещу "размириците в интернет". Фокусът е върху разпространяването на слухове и демонстрирането на богатство

09:47 | 25.01.22 г.
Автор - снимка
Създател

Китайският интернет регулатор CAC стартира кампания за „чисто киберпространство". Наред с други неща се предвижда да се води борба с хаоса във фен групите на известни личности и с „идолизирането на парите", обясни CAC във вторник чрез интернет услугата WeChat, като има предвид преди всичко предстоящия пролетен фестивал.

Месечната кампания има за цел също така да се бори с „размириците в интернет", да „ограничи разпространението на нездравословна култура" и да „създаде здравословна, празнична и хармонична онлайн среда", особено за непълнолетните, предава Ройтерс.

Според китайските власти фокусът ще бъде върху разпространяването на слухове, както и върху демонстрирането на богатство.

През лятото на миналата година Китай се насочи към регулации и на развлекателната индустрия, като разгледа по-конкретно поведението на известни личности и групи фенове.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:35 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Новини и анализи виж още