IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

TikTok тества музикална стрийминг услуга на няколко пазара

Бета версията ще бъде пусната за тест в Австралия, Мексико и Сингапур

10:38 | 19.07.23 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Andrew Harrer/Bloomberg
Снимка: Andrew Harrer/Bloomberg

TikTok пуска собствена музикална стрийминг услуга, базирана на абонамент, в Австралия, Мексико и Сигнапур сред малък брой тестови потребители, пише CNBC.

Експанзията се случва, след като популярното приложение за кратки видеа пусна TikTok Music в Индонезия и Бразилия по-рано този месец.

„Каним потребители в Австралия, Мексико и Сингапур да участват в затворените бета тестове на TikTok Music от днес“, обяви компанията. Участниците ще получат безплатен тримесечен тестов период, за да опитат услугата.

Мексико е четвъртият по големина пазар на TikTok с 62,4 млн. активни потребители на и над 18-годишна възраст, сочат данни на DataReportal, след САЩ (116,5 млн.), Индонезия (113 млн.) и Бразилия (84,1 млн.)

TikTok планира да засили растежа си на други пазари извън САЩ – своя най-голям пазар – където Монтана се превърна в първия щат, който наложи забрана на платформата. Приложението също така е забранено и в Индия. Главният изпълнителен директор на TikTok по-рано каза, че компанията ще инвестира „милиарди долари“ в Югоизточна Азия в следващите няколко години.

TikTok Music позволява на потребителите да свързват музикалната стрийминг услуга с акаунтите си в TikTok.

„TikTok Music е нов вид музикална услуга, която съчетава силата на откриването на музика в TikTok с услуга за стрийминг на музика, предлагаща милиони песни от хиляди изпълнители“, коментира говорител на компанията.

Гигантът допълва, че TikTok Music ще „помогне на потребителите да слушат, споделят и изтеглят музиката, която са открили в TikTok, както и да споделят любимите си песни и изпълнители с тяхната TikTok общност“.

TikTok Music ще се конкурира със Spotify и Apple Music, доминиращите стрийминг услуги на тези пазари. Spotify например отговаря за над 80% от музикалните абонаменти в Мексико.  

Новините подчертават нарастващите усилия на TikTok в стрийминга на музика. Във вторник компанията обяви разширено лицензионно споразумение с Warner Music Group.

По-рано този месец собственикът на TikTok ByteDance заяви, че ще затвори услугата си за стрийминг на музика Resso в Индонезия и Бразилия след пускането на TikTok Music. Компанията каза, че потребителите на Resso могат да прехвърлят акаунтите си към TikTok Music.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:39 | 19.07.23 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини и анализи виж още

Коментари

Финанси виж още