През последните седмици TikTok започна да тества предлагането на малка колекция от миниигри в своето приложение. Има девет налични игри като част от тази инициатива, които могат да бъдат добавени към видеоклип, преди да бъде качен, като използвате опцията „Добавяне на връзка“ и изберете „Миниигра“. Зрителите могат да играят свързана игра, като докоснат връзката, която се показва под потребителското име на акаунта, докато се възпроизвежда видеоклип. Когато играете игра, има опция да запишете играта и впоследствие да я публикувате като видео в TikTok.
„Ние винаги търсим начини да обогатим нашата платформа и редовно да тестваме нови функции и интеграции, които носят стойност на нашата общност. В момента проучваме въвеждането на HTML5 игри в TikTok чрез интеграции с разработчици на игри и студия“, заяви говорител на TikTok пред Тhe Verge. Тестът има за цел да изследва как потребителите на TikTok взаимодействат и създават съдържание около игрите.
Игрите са налични в САЩ и присъстват и във версията на приложението за Обединеното кралство. Деветте игри са разработени от няколко студиа за игри, включително Vodoo, Nitro Games, FRVR, Aim Lab и Lotum. Стартирането на пилотния проект бе предшествано от статия на Ройтерс, според която TikTok планира да осъществи „сериозен пробив" в сферата на игрите. Смята се, че компанията проучва този бизнес като начин да насърчи потребителите да прекарват повече време в приложението и да увеличи приходите от реклама. Нито една от текущите игри не изглежда да съдържа реклами или да предлага покупки в приложението, два често срещани метода за осигуряване на приходи от мобилни игри.
TikTok е последната засега платформа за социални медии, която изследва използването на игри като начин за увеличаване на ангажираността. В началото на своята история Facebook ухажваше разработчиците на приложения да създават игри и други услуги на своята платформа, които Zynga използваше, за да създаде една от най-популярните социални игри на всички времена - FarmVille. А през тази седмица Snap пусна игра с добавена реалност в Snapchat. Дори Netflix се опитва да използва игрите като начин да предложи повече стойност на своите абонати.


Тръмп: Зеленски не е готов да подпише мирното ни предложение
"Продължаваме промяната": Преработеният бюджет е за кошчето
Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Предупреждават за опасности в планините
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Проф. Павлов: Държавата ни започва от 632 г., Кубрат е първият български владетел
50-годишната гимнастичка Чусовитина се готви за квалификациите за Олимпиадата 2028
Евакуират още четирима от екипажа на танкера
Гнусно: Фен запали снимка на Асен Митков, Левски защити халфа