IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Nokia залага на нови бюджетни модели смартфони от серия C

Бизнес продуктите на компанията вече имат почти 1 млн. абонамента

21:13 | 28.02.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;HMD Global</em></p>

Снимка: HMD Global

HMD Global, която държи правата за марката смартфони Nokia, представи три нови смартфона от бюджетната си C серия, а именно Nokia C21, Nokia C21 Plus и нова версия на C2, наречена Nokia 2C 2nd Edition.

По данни на компанията C серията е отговорна за 16% от общите продажби на смартфоните Nokia за последните пет години.



Nokia C21 Plus разполага с метален вътрешен корпус и IP52 защита от прах и вода. 6,5-инчовият HD+ дисплей пък е от закалено стъкло. Двойната задна камера е 13MP и предлага панорамен и портретен режим. Операционната система пристига с малък брой предварително инсталирани приложения. Що се отнася до сигурността, устройството се отключва чрез технология с изкуствен интелект, работеща със сензора за пръстов отпечатък и лицево разпознаване. Същевременно компанията предлага 2-годишни тримесечни актуализации на сигурността.

Nokia C21 има 8MP камера с технология за автофокус, която чете безпроблемно QR кодове. От компанията твърдят, че телефонът има усъвършенствани възможности на паметта заради своя многоядрен процесор, но това не е в ущърб на живота на батерията. Nokia C2 2nd edition разполага с изключително издръжлив корпус, скандинавски дизайн, като предлага целодневен живот на батерията с едно зареждане. Дисплеят му е 5,7-инчов, а актуализациите на сигурността също са тримесечни и за период.

Nokia C21 Plus ще бъде наличен в България в цвят Dark Cyan и конфигурация 2/32 GB на препоръчителна цена 229 лева, а Nokia C21 ще се предлага в цвят Dark Blue и конфигурация 2/32GB на препоръчителна цена от 209 лева.

В C серията попадат и безжичните слушалки Nokia Go Earbuds 2+, които предлагат чист звук и комфорт на потребителите. Моделът залага на модерни функции като шумоизолиране, устойчивост на влага и до 24 часа време за активно ползване. В стандартен и безжичен вариант ще се предлагат и Nokia Headphones, които са леки и сгъваеми. Те са подплатени с наушници.

Същевременно трите основни бизнес продукта на HDM Global, носещи имената Connect Pro, Enable Pro и Softlock, вече има общо почти 1 млн. абонамента под шапката на HMD Global Services. Благодарение на растежа на бизнеса с тези продукти по света, компанията обособи подразделението „Бизнес услуги“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:59 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още