fallback

Ребрандирането на Теlеnоr в Yettel ще отнеме почти 3 години и под 10 млн. лв.

Стратегията ще се прилага на няколко етапа – първо ще се промени общата визия, а след това ще се осъществи и концептуална промяна на всички търговски обекти

16:35 | 01.03.22 г. 1
Автор - снимка
Създател

Телекомуникационният оператор Теlеnоr вeчe e иcтopия в Бългapия, след като от днес официално компанията се преименува на Yеttеl. Цялocтнoтo peбpaндиpaнe щe oтнeмe малко по-малко от тpи гoдини, a пo пpeдвapитeлни изчиcлeния то, както и преобразуването на всички над 180 обекта ще струва милиони левове, но под 10 млн. лева, както поясни на въпрос на Investor.bg главният изпълнителен директор на Yettel България Джейсън Кинг.

Стратегията ще се прилага на няколко етапа – първо ще се промени общата визия, а след това ще се осъществи и концептуална промяна на всички търговски обекти. Преобразуването на всеки един от над 180-те магазина ще струва между 50 хил. и 100 хил. лева, а от края на април най-късно магазините ще работят изцяло дигитално, без да ползват хартия. За тази цел търговските сътрудници ще бъдат снабдени с таблети и други дигитални инструменти, с които да обслужват клиентите на телекома.

„Отношенията ни с технологиите се промениха. Днес да си онлайн е задължително и нашите клиенти очакват да им помогнем да използват технологиите, за да балансират важните за тях неща. Искаме да вдъхновим потребителите да се стремят към този баланс в живота, като предлагаме продукти и услуги, които подкрепят тази голяма амбиция“, каза в записано обръщение Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.

Новият бранд е разработен за три пазара – България, Сърбия и Унгария, а ако телекомът навлезе в друга страна в региона, вероятно ще го използва и в нея. Компанията използва и името O2 в телекомуникационния си бизнес в Чехия и Словакия, който купи като финансов инвеститор от испанската Telefonica в края на 2013 г. През миналата година стана ясно, че компанията е удължила лиценза за названието до 2036 г., така че ще продължи да ги ползва в тези държави.

Като част от ребрандирането Yettel Bulgaria стартира новия си уебсайт (Yettel.bg), ново мобилно приложение, както и нов дизайн на дигиталните си и социални медийни канали.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:51 | 14.09.22 г.
fallback
Още от IT и телекомуникации виж още