Телекомуникационният оператор "Теленор България" сменя името си на Yettel ("Йеттел") от 1 март, съобщи компанията в свое прессъобщение.
Смяната на името е част от по-широка инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните компании, собственост на чешкия фонд PPF, оперират под марката Telenor.
„Днес започваме нова глава в историята на трите пазара в портфолиото на PPF Telecom Group, надграждайки солидната позиция, създадена от много успешния бранд Telenor. Амбицията ни е да сме още по-близо до нашите клиенти, създавайки допълнителна стойност чрез новия бранд Yettel“, коментира Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа (ЦИЕ).
Според Слачих бизнес стратегията на компанията е фокусирана върху три ключови цели, като на първо място е предоставяне на най-доброто обслужване. Втората цел е "да оперираме с най-съвременни телекомуникационни мрежи и трето, да постигнем най-високи нива на ефективност и рентабилност. Силният бранд е от решаващо значение за постигане на нашата визия“, допълва той.
От "Теленор България" споделят, че за 2022 г. планират нови продукти и услуги, като стратегическият фокус остава "да растем и да развиваме българския пазар чрез използването на технологии от следващо поколение в полза на нашите клиенти".
"Теленор България" започва прехода към новия бранд Yettel от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март. От клиентите не се изискват никакви действия, като по време на прехода от компанията казват, че ще отговарят на всички запитвания на клиентите си в кратки срокове. Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март.


Желязков: Тази година България има два пъти по-висок икономически растеж от средния за Европа
Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Днес във Варна ще бъдат връчени наградите "Доброволец на годината"
Инициатива за размяна на играчки във Варна
Във Военноморския музей представят най-новите си експонати, дарени през 2025 г.
Администрацията на Тръмп не смята Украйна за приоритет
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
За първи път: Бебе бенгалски тигър се роди в зоопарка в Стара Загора
Борисов тества Пеевски, иска закриване на комисията “Сорос”
Меглена Кунева: България влиза в еврозоната с липса на визия
Български шофьор на камион е задържан в Гърция, бил в насрещното платно
Черната златка унищожава овощните градини в България
преди 3 години Компрометираха марката теленор с вдигането на цените и сега я сменят :)) Клиентите, обаче не забравят за два месеца :). отговор Сигнализирай за неуместен коментар