Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

„Сименс”, „Алстом” и „Щадлер” са кандидатите за новите мотриси на БДЖ

Прогнозната стойност на поръчката е 246, 8 млн. лв. без ДДС

„Сименс”, „Алстом” и „Щадлер” са кандидатите за новите мотриси на БДЖ

Снимка: Архив Ройтерс

Трима са кандидатите, подали заявление за участие в процедура: „Доставка и гаранционна поддръжка на до 16 броя новопроизведени електрически мотрисни влака за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” EООД”. Информацията съобщиха от пресцентъра на БДЖ след официалното отваряне на заявленията за участие, подадени в обявения срок. Кандидатите са:

- Консорциум ДЗЗД „СТБ Трейнс” с членове: „Сименс Мобилити Австрия Гмбх" и „Сименс Мобилити" ЕООД;

Алстом Феровиария"

Още по темата

-„Консорциум ЩАДЛЕР”, в който участват „Щадлер Полска", "Щадлер Буснанг АГ" и  "Щадлер Сървис АГ".

Прогнозната стойност на поръчката е 246, 8 млн. лв. без ДДС.

Това е най-мащабната процедура за доставка на нов подвижен състав през последните години и заедно с вече подписания договор за доставка на нови локомотиви значително ще повиши качеството на предлаганата услуга от „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, което е основния приоритет в работата на управленския екип на дружеството, коментират още от холдинга.

След разглеждане на документацията на подалите заявления участници, процедурата ще продължи на етап подаване на технически и ценови оферти, което се очаква да се случи до средата на месец юли 2020 г.

Припомняме, че в края на май стана ясно, че „Сименс Мобилити" ще достави десет локомотива Smartron за България до май 2021 година в изпълнение на поръчката на „БДЖ - Пътнически превози“. БДЖ избра ДЗЗД „Сименс Трон” за изпълнител на процедурата за доставка на нови 10 локомотива след проведените преговори по процедура: „Доставка и гаранционна поддръжка на 10 броя новопроизведени магистрални електрически локомотиви за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД”. По време на преговорите допълнително бе договорено увеличение на гаранционния срок от 24 на 36 месеца, както и обучението на ремонтния и експлоатационен персонал на БДЖ за поддръжката на локомотивите.

 

 

По статията работиха: Ралица Пейчева, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Борисов направи първа копка на сградата на българския суперкомпютър