Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Димитър Сталимиров съчетава ролята на арт и изпълнителен директор в DNA Sofia

Вътрешните промени в творческата агенция включват и новата позиция на Цветелина Цвяткова като Client service director

Димитър Сталимиров съчетава ролята на арт и изпълнителен директор в DNA Sofia

Цветелина Цвяткова (вляво) и Димитър Сталимиров. Снимка: DNA Sofia

Димитър Сталимиров ще съчетава ролята на изпълнителен и творчески директор на DNA Sofia. Димитър, или накратко Дими, има зад гърба си близо 15 години в рекламния бранш, а през последните четири от тях изпълняваше ролята на творчески директор в DNA Sofia – творческата агенция, част от комуникационната група на gutsandbrainsDDB, Tribal Worldwide Sofia, PHD MediaBulgaria, Optimum Media OMD, final_new и съвсем отскоро Gotovo – новата BTL агенция в групата.

Ролята на изпълнителен директор го превръща в един от доста редките хибриди в рекламния бизнес – творчески бизнес човек. Истината е, че комуникацията с клиентите за него не е непозната сфера, защото началото на пътя му в бранша започва именно като такъв хибрид – копирайтър-акаунт в софийска бутикова агенция преди много години. Оттогава е и неговият непрестанен стремеж рекламите, които прави, да почиват на ясна бизнес стратегия и да носят резултати на клиентите. 

За последните 4+ години DNA Sofia претърпява пълна трансформация, превръщайки се в една от сериозните творчески агенции на българския пазар. Фокусираният подход зад бизнес модела на агенцията я позиционира, по думите на Дими, като „added value agency”.

„Отворени сме към всякакви предизвикателства. Ако трябва да обобщя какво правим на ежедневна база, то това е да намираме креативни решения на тривиални бизнес проблеми. Понякога изготвяме стратегически комуникационни решения и ги разгръщаме в цялостни кампании, понякога снимаме клипове и организираме нестандартни събития за он- и офлайн, понякога създаваме брандове от нулата. Мисля, че именно това разнообразие от казуси за разрешаване ни държи в напрежение и посрещаме всеки нов проект с любопитство и хъс.

Бих определил DNA като креативна агенция, която изслушва клиентите си и търси на първо място работещи решения – криейтив, който носи бизнес резултати, независимо от каналите, в които се разгръща. През последните няколко години успяхме да докажем на себе си, а и на пазара, че има място за такъв тип агенция. Дългосрочните ни бизнес партньорства с брандове като METRO, Raiffeisenbank, Philip Morris Bulgaria, Paradise Center и HP Bulgaria показват, че стратегията ни работи.“

Цветелина Цвяткова е новият Client service director в DNA Sofia. Тя е от 10 години в агенцията, от които 3 години като мениджър спонсорства и събития, 4 години като акаунт мениджър и 3 години в ролята на акаунт директор. Опитът на Цвети е наистина сериозен, а през годините е работила с клиенти като Пиреос Банк, Volvo България, Пещера, Huawei, Райфайзен Банк, Philip Morris, Efbet, Аxon, Paradise Center, Petrol, SEAT.

По статията работи: Екип на Investor.bg

Последни новини

Още по темата

Коментари ()


Още от Медии
Update се завръща в ефира на Bloomberg TV Bulgaria от 18 септември