Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Загубата на доверие към Tesla показва колко е рисковано да заложиш на Китай

Илон Мъск успя да навлезе на най-големия автомобилен пазар в света с невиждани дотогава предимства за западния бизнес, но после и той се сблъска с реалността

4
 
0
 
10
michaelis23 до: michaelis23
преди 1 месец
Освен тва Тислата е на глобалостите и зелените Талибали тъй че една в мутрата им няма да зле, а ако може Чайниците да накажат и Западноте фарма *** по мелкъв начин ошш по-добре ....
2
 
2
 
9
преди 1 месец
не просто Чайна им показва, че нема гарантирана печалба на "слободния пазар" така как са свикнале Сашефските кенндзефи .....
1
 
5
 
8
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Теслите чупят всякакви рекорди по продажби в Китай. За май са продадени 33,463 тесли в Китай с около 30% повече от Щатите. При положение, че BYD е втората най-голяма ev компания в света която отскоро продава и в Европа. Първите бройки вече са в Норвегия. В FT писаха, че китайските домакинства имат спестявания за над $47 трилиона. По-скоро Илън ще си закачи сърп и чук отколкото да си развали отношенията с комитата. Статията е пълен bs.
3
 
1
 
7
преди 1 месец
Няма профилна снимка
ККПартия показва на Мъск, кой командва парада и че не трябва да лети много високо, защото е много близо до "слънцето" и ще му изгорят крилете!Всичко е режисирана инсценировка, за сплашване на Тесла.Вече им откраднаха технологиите и скоро китайците ще минат на по-високо ниво при електромобилите.По същият начин оглозгаха Епъл и Самсунг при мобилните телефони.
0
 
5
 
6
преди 1 месец
Няма профилна снимка
На ябълката и остана само дръжката, цялата я изгризаха - голям народ, голяма държава и има хора с пари да купуват скъпи коли.
1
 
7
 
5
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Китайците са мpъcници, прикоткват уж с инвестиции и ала-бала, после ти крадат технологията, вече имат кадри, които лично ти си обучил и почват "ми спирачките не работят" и всякакви бюрократични спънки, докато сам се изнесеш. Отдавна Белия свят трябваше да има единна позиция срещу тия пирани.
3
 
4
 
4
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Не става въпрос че Тесла има някакъв проблем, обяснва се че искат да им създадат проблеми.
0
 
10
 
3
преди 1 месец
Бе през юни продадоха в Китай почти два пъти повече , отколкото през май. и повече от трите водещи китайски фирми Nio, Xpeng и Li *** взети заедно.Не виждам засега да имат някакъв особен проблем там
0
 
12
 
2
преди 1 месец
Няма профилна снимка
отново слаба сттаия... заглавието е за доверие, а в статията се говори за натиск над тесла... :)и нищо смислено... някъв си байхуй не го изкефила.. и се вади генерален извод... а да бехте сложили една статистика за продажбите... или да я търся в сериозните сайтове?
8
 
8
 
1
преди 1 месец
хехе ... китайските шитове ли са по-добри от тесла ... ?! че те не могат да покрият елементарни норми на безопасност и качество ... !! изработиха го местните производители на електрички , на които започна да краде пазар . китайците спират по-добре и имат по-добри спирачки ли ... ? смях в залата ... по същият начин го изработват в момента bmw (щото им краде пазарна ниша - колата на младите и преуспелите , на модерните , по-добре ускорявя , по-маневрена , по-елегнтана и по-изчистен дизайн) и мерцедес (щото им подбива и без това разклатеното реноме в качеството - който е карал мерцедес знае какво започва да се случва на един мерцедес след още нема и 200х.км , а на една тесла сменяш само гумите до 500х.км) в немско ... мдааа ... завидовци ...