Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Иновативна българска платформа организира въздушна и морска спедиция

Компанията свързва товародатели и логистични компании, посочи управителят на Make my cargo

Иновативна българска платформа организира въздушна и морска спедиция

Снимка: Pixabay

Make my cargo е иновативна платформа за транспорт, в която товародателите могат да публикуват своето запитване, а от другата страна има спедитори, които да ги оферират. Избрахме сектора като нещо, което е неразвито и тепърва има накъде да расте. Стартирахме платформата преди месец, но подготовката за нея започна през септември 2019 г.”, обясни съоснователят и управител Димитър Гошев в Bloomberg TV Bulgaria Интервю.

Още по темата

„В момента платформата работи в сектора на въздушния транспорт, а спедиторите на нея са 20“, информира той за ексклузивната услуга в помощ на бизнеса в сферата на въздушния транспорт, но разкри, че плановете на компанията са до две седмици да добави към платформата и функционалност за морски транспорт.

По думите му компанията разчита на специфична маркетингова стратегия, като подхожда изключително индивидуално.

“Не искаме да крадем клиенти от спедициите, просто предоставяме на товародателите поглед върху целия пазар”, акцентира върху предимствата на Make my cargo Димитър Гошев.

Той поясни, че Make My Cargo променя рутинния работен процес от досадни имейли, разговори, срещи, калкулации. „Товародатели получават най-добрата оферта на база цена, условия и рейтинг от легитимни спедиторски фирми, а спедитори разполагат с ежедневен достъп до огромна база с реални потенциални клиенти“, потвърди Гошев.

Той посочи, че въздушният транспорт е предпочитан избор заради бързината и сигурността си, като обикновено се използва за по-дълги разстояния.

Сред предметите, които най-често се превозват с него, съоснователят на Make my cargo открои ценни книжа, картини и статуетки на висока стойност, дори пари.

Той отбеляза, че на този етап не се наблюдават забавяния заради пандемията. Най-честите дестинации на товарите от България са САЩ и Германия, а вносът е от Китай.

Съоснователят на Make my cargo обясни, че ИТ секторът в България е сред основните потребители на платформата.

Защо строителният инженер Димитър Гошев реши да създаде посредническа платформа за спедиторски услуги? Как става доставката от точка А до точка Б? Какви са предимствата на въздушния транспорт пред железопътния? Кои са най-големите клиенти на платформата? Как ще се развива пазарът на спедиция?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на рубриката Bloomberg TV Bulgaria Интервю гледайте тук.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Какви са амбициите на България в света на технологиите с изкуствен интелект?