IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как бизнесът видя в чатботовете решение на рутинни въпроси и задачи?

Когато услугите трябва да се персонализират, на преден план излиза изкуственият интелект, посочи Елица Стоилова, изпълнителен директор на Umni.bg

11:43 | 26.06.20 г.
<p>
	<em font-size:="" pt="" style="color: rgb(102, 102, 102); font-family: ">Снимка: Investor.bg&nbsp;</em></p>

Снимка: Investor.bg 

Пандемията показа, че дигитализацията и автоматизацията са критично необходими за бизнесите, за да могат да си вършат работата. Това важи и за потребителите. Така чатботовете излязоха на преден план. Това обясни в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Елица Стоилова, изпълнителен директор на Umni.bg.

“Чатботовете се появиха едновременно в последните три месеца във всички точки на света”, отбеляза тя и посочи, че на подобно решение залага Световната здравна организация, отделни болници, общини, както и много компании.

Експертът е на мнение, че чатботовете са изключително добро решение при рутинни въпроси и задачи – „неща, които не се променят или търпят много малка промяна във времето”.

По думите на Стоилова електронната търговия, банките и застрахователните дружества са най-големите ползватели на чатботове.

Изпълнителният директор на Umni.bg отбеляза, че по отношение на необходимостта услугите да могат да се персонализират на преден план излиза изкуственият интелект, който в случая е незаменим.

Очаквайте видео материал с целия разговор в Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на предаването “Бизнес старт” гледайте тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:28 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още