Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Как бизнесът видя в чатботовете решение на рутинни въпроси и задачи?

Когато услугите трябва да се персонализират, на преден план излиза изкуственият интелект, посочи Елица Стоилова, изпълнителен директор на Umni.bg

Как бизнесът видя в чатботовете решение на рутинни въпроси и задачи?

Снимка: Investor.bg 

Пандемията показа, че дигитализацията и автоматизацията са критично необходими за бизнесите, за да могат да си вършат работата. Това важи и за потребителите. Така чатботовете излязоха на преден план. Това обясни в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Елица Стоилова, изпълнителен директор на Umni.bg.

Още по темата

“Чатботовете се появиха едновременно в последните три месеца във всички точки на света”, отбеляза тя и посочи, че на подобно решение залага Световната здравна организация, отделни болници, общини, както и много компании.

Експертът е на мнение, че чатботовете са изключително добро решение при рутинни въпроси и задачи – „неща, които не се променят или търпят много малка промяна във времето”.

По думите на Стоилова електронната търговия, банките и застрахователните дружества са най-големите ползватели на чатботове.

Изпълнителният директор на Umni.bg отбеляза, че по отношение на необходимостта услугите да могат да се персонализират на преден план излиза изкуственият интелект, който в случая е незаменим.

Очаквайте видео материал с целия разговор в Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на предаването “Бизнес старт” гледайте тук.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
TikTok заплаши да се обърне към съда във връзка с новата заповед на Тръмп