IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Акциите на Hugo Boss поевтиняват след сериозен спад на онлайн продажбите

Общите продажби и нетната печалба на германската модна къща обаче все пак са по-добри от очакваното

16:14 | 03.05.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Акциите на Hugo Boss поевтиняват с 5%, след като германската модна къща отчете поредeн спад на онлайн продажбите за първите три месеца на годината, макар че общите продажби и нетната печалба са по-добри от очакваното, съобщава Ройтерс.

Hugo Boss, който наскоро обяви, че иска да направи подобряването на онлайн бизнеса си топ приоритет, съобщи, че продажбите от електронната търговия се понижават с 27% за тримесечието в резултат на по-малкия брой посетители на сайта въпреки осъвременяването му през миналата година.

Акциите поевтиняват с над 5 на сто, с което компанията стана най-губещата в Stoxx 600.

Много разочароващи са отчетените продажби за първото тримесечие по отношение на онлайн бизнеса на групата“, каза анализаторът от DZ Bank Херберт Шурм, който дава оценка за „продажба“ на акциите, добавяйки, че спадът от 3% на продажбите от разработените магазини също е разочароващ.

Компанията, известна с мъжките си костюми, е в процес на преструктуриране, намалявайки цените в Китай, за да ги доближи повече до европейските и американските нива. Тя преоформя и подбрандовете си, за да се харесат на младите клиенти, и затваря губещи магазини.

Главният изпълнителен директор Марк Лангер призна, че представянето на онлайн продажбите е много разочароващо. Той добави, че сайтът се зарежда твърде бавно в сравнение с конкурентните. Освен това Hugo Boss не предлага достатъчно по-евтини продукти, за да привлече по-икономични онлайн потребители.

Лангер обаче допълни, че Hugo Boss работи по тези проблеми, като освен това подобрява позицията си в търсачките. Той очаква значително подобрение на онлайн продажбите през второто тримесечие, както и по-добро представяне на физическите магазини.

Hugo Boss обяви, че нетната печалба се увеличава с 25% до 48 млн. евро с ръст на продажбите от 1% до 651 млн. евро. Това е над средната оценка на анализаторите, анкетирани от Ройтерс, за продажби от 641 млн. евро и печалба 46 млн. евро.

Въпреки онлайн проблемите резултатите, особено в Китай, напомнят за сигналите за ръст на търсенето на луксозни стоки, след като редица компании, включително LVMH и Hermes, наскоро отчетоха възстановяване.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:12 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още