Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Филмът "Шан-чи" постави рекорд по приходи след 4 седмици на екран

Новият мюзикъл „Уважаемият Евън Хансън“ обаче не успя да привлече публиката

Филмът "Шан-чи" постави рекорд по приходи след 4 седмици на екран

Сцена от "Уважаемият Евън Хансън". Снимка: Universal

Адаптацията на Universal Pictures на популярния мюзикъл от Бродуей „Уважаемият Евън Хансън“ не успя да привлече американските фенове в премиерния си уикенд.

Придружен от негативни отзиви и опасения около Covid-19, филмът се представи под очакванията и събра едва 7,5 млн. долара при дебюта си в кината в САЩ, съобщава Ройтерс. Експерти от индустрията очакваха лентата да спечели поне 10 млн. долара между петък и неделя.

Макар че филмът едва ли ще се окаже печеливш от излъчването си по кината, загубите няма да са катастрофални. Продукцията на „Уважаемият Евън Хансън“ бе за 28 млн. долара – скромен бюджет за мюзикъл. Това поставя Universal в доста по-добра позиция в сравнение с последния ѝ филмов мюзикъл - „Котки“, който събра 6,5 млн. долара при премиерата си през 2019 г. и в крайна сметка отчете загуби за студиото почти колкото бе бюджета за заснимането му.

Въпреки негативните отзиви на критиката обаче филмът явно се харесва на публиката. Лентата получи оценка „А-“ от гледалите го, което е доста по-добре от 33-е процента одобрение в Rotten Tomatoes.

Предвид представянето на „Уважаемият Евън Хансън“ лидерът в класацията досега „Шан-чи“ нямаше проблем да запази първото си място за четвърти пореден уикенд. Приключението на супергероя добави още 13,3 млн. долара към приходите си от продажби, с което общата сума, събрана в САЩ, достига 196,5 млн. долара – рекорд от началото на пандемията досега.

След този уикенд „Шан-чи“ задмина лентата на Marvel “Черната вдовица“ (183 млн. долара) по най-високи приходи. За разлика от „Шан-чи“ обаче филмът със Скарлет Йохансон не бе излъчван ексклузивно по кината, а премиерата му бе едновременно и по Disney Plus, където генерира поне 125 млн. долара.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
САЩ започва да оценява предимствата на електрическите велосипеди