IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Pizza Hut натежа върху продажбите на Yum China

Компанията собственик на KFC, Pizza Hut и Taco Bell в Китай отчете малко по-слаби от очакванията продажби за тримесечието

12:07 | 06.07.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Yum China Holdings, собственик на KFC, Pizza Hut и Taco Bell в Китай, отчете продажби за тримесечието малко под очакванията в резултат на мудния растеж на Pizza Hut на фона на стремеж към преструктуриране, съобщава Ройтерс.

Компанията, която се отдели от Yum Brands миналата година, заяви, че сравнимите продажби са се повишили с 3% през второто тримесечие на 2017 г. в резултат на 4-процентов скок веригата за пържено пиле KFC. Сравнимите продажби от Pizza Hut обаче остават без промяна.

Yum, която е най-голямата верига за бързо хранене в Китай със 7685 ресторанта, се опитва да съживи растежа си на пазара, който се забавя от 2012 г., ударен от опасения около безопасността на храната, променящите се вкусове на потребителите и по-широко икономическо забавяне.

Веригата Pizza Hut, която досега изоставаше зад по-силния растеж на KFC още преди вписването на Yum China, не успя да отговори на очакванията на анализаторите за ръст на сравнимите продажби от 1,5%, сочи консултантската къща Consensus Metrix.

Джоуи Уат, президент и главен изпълнителен директор на Китай, каза пред анализаторите след резултатите, че Pizza Hut изпитва трудности и че има „доста ключови аспекти в основите на бизнеса, които трябва да коригираме“.

„Все още има начин да обърнем [резултатите] на Pizza Hut и работим усърдно да свършим нещата“, каза тя.

Растежът на KFC е по-силен, подкрепяйки общите сравними продажби над средната оценка на анализаторите за ръст от 2,4%.

Акциите на компанията поевтиняха обаче заради опасенията около Pizza Hut.

Yum China се опитва да преструктурира подразделението, като опрости менюто, както и като засили мобилните плащания и доставката. Наскоро компанията купи контролен дял в местната услуга за доставка на храна Daojia.

Нетната печалба на веригата се е повишила до 107 млн. долара, или 27 цента на акция, през тримесечието от 77 млн. долара, или 21 цента на акция, година по-рано, която според мениджмънта е подкрепена от данъчната реформа в индустрията като цяло. Маржовете също са се разширили.

Общите приходи са се понижили с 0,4% до 1,59 млрд. долара, което е малко под оценката на анализаторите за 1,60 млрд. долара, според Thomson Reuters.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:47 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още