IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Забавянето в Китай спъва растежа на Hugo Boss

Въпреки проблемите в Азия и силното евро модната марка иска да расте по-бързо от бранша

13:26 | 07.02.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Специализираният в мъжката мода концерн се фокусира върху разширяването на своите собствени маркови магазини. <em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Специализираният в мъжката мода концерн се фокусира върху разширяването на своите собствени маркови магазини. Снимка: архив Ройтерс

Германската модна къща Hugo Boss е спечелила през миналата година значително повече пари, като финансовите резултати напълно отговарят на поставените от нея собствени цели.

Коригираната печалба преди данъци, обезценяване и амортизация (EBITDA) се е увеличила със 7% до 565 млн. евро, съобщиха от компанията в петък, цитирани от Ройтерс.

През есента Hugo Boss заяви, че очаква ръст на приходите и печалбата в диапазона 6-8 процента. През традиционно силното четвърто тримесечие печалбата се покачи със 17 на сто до 157 млн. евро. 

Главният изпълнителен директор Клаус-Дитрих Ларс заяви, че е спокоен и оптимистичен за текущата година. "Ние си поставихме за цел да отчетем по-силен растеж, отколкото през миналата година и по този начин да се справим по-добре от индустрия като цяло", обясни той.

Предвид забавянето в Китай, където икономическият спад се отразява неблагоприятно на продажбите в лукс сегмента, ръстът на приходите за годината е от шест на сто - в долния край на прогнозния диапазон, при това след извършване на валутни корекции. Защото силата на еврото се отразява силно на приходите, така че продажбите се увеличават по текущи валутни курсове само с четири процента до 2,43 млрд. евро.

Специализираният в мъжката мода концерн със седалище в Метцинген продължава да се фокусира върху разширяването на своите собствени маркови магазини. Собствените магазини са по-рентабилни от дистрибуцията чрез продажбите на дребно, тъй като обикновено така могат да се обработват повече стоки и по-лесно може да се реагира на нуждите на клиента. Но модната къща трябва да се справи така с високи начални разходи и в това кризисно време – със сравнително по-високи фиксирани разходи.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:52 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още