IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Трябва ли да продължи дистанционното обучение?

Игровизацията е необходимо да се въведе за всички ученици до 12-ти клас, каза доц. д-р Тодор Ялъмов

11:43 | 17.06.20 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Шокът от пандемията революционира и промени образователната система. От 15 години говорим, че новите технологии трябва да влязат в образователната система и това сега се случи. Важно е дистанционното обучение да продължи и в нормални времена, тъй като технологичните промени донесоха предимно позитиви. Това каза доц. д-р Тодор Ялъмов, заместник-декан на Стопанския факултет в Софийския университет „Св. Климент Охридски“, в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria. 

"С технологиите стана по-прозрачно кой какво прави. Имаше сериозна психологическа бариера сред учителите заради технологиите. Сега някои от най-големите критици видяха, че технологиите могат да са им много полезни и да свършат много повече работа с тях", посочи гостът. 

Ялъмов заяви, че опитът му показва, че някои деца са учели повече дистанционно, отколко при физически посещения. Според него е необходимо учителите не само да прегърнат технологиите, а да прегърнат и игрите. "Твърде голямата сериозност пречи на ефективността и мотивацията", допълни той.

"С играта Minecraft може да се учат почти всички предмети. Това е изключително ефективен начин децата да учат от вкъщи. Нужно е да се вкара по-голям елемент на игровизация в училище".

По думите му игровизацията е необходимо да се въведе за всички ученици до 12-ти клас. "В момента с игри дори се набира персонал. Подобна практика има в Siemens. Игровизацията е световен тренд в бизнеса и образованието", заяви Ялъмов.

Вижте видеото с целия разговор на Bloomberg TV Bulgaria

 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:21 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още