IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Рекламните приходи на Snapchat започват да се задъхват през 2017 г.

Очаква се те да достигнат 774,1 млн. долара тази година, като ще са под миналогодишната сума

14:31 | 04.10.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Рекламните приходи на Snapchat вероятно ще забавят растежа си тази година, като очакванията са те да достигнат 774,1 млн. долара, по-малко от прогнозираните 935,5 млн. долара година по-рано, пише CNBC.

По-голямата част от тези приходи, около 642,5 млн. долара, ще дойдат от САЩ, сочи доклад на eMarketer. Сумата е под прогнозата за 770 млн. долара на същата фирма от март тази година.

Голяма част от хората от САЩ, които се присъединяват към платформата, са по-възрастни, отколкото се смята.

„Над 50% от нашите потребители дневно в САЩ са над 25-годишна възраст. Смятам, че това е нещо много ключово, на което рекламодателите трябва да обърнат внимание“, коментира Джеймс Бороу, директор на Snap.

Самите рекламодатели имат смесени чувства към Snapchat. През август рекламните агенции са коментирали пред CNBC, че интересът към платформата запазва нивото си, но може да поеме надолу.

Междувременно Мартин Сорел, главният изпълнителен директор на най-голямата рекламна агенция в света WPP, коментира, че неговата фирма ще похарчи 200 млн. долара в Snapchat от името на клиентите ѝ през тази година. Това е двойно по-голям бюджет спрямо 2016 г. Но Сорел посочва, че сумата е изключително малка в сравнение с разходите за реклама във Facebook, които за агенцията тази година ще достигнат 2 млрд. долара през 2017 г.

Средното време, което потребител в САЩ прекарва в Snapchat и в Instagram, е почти еднакво, сочат прогнозите на eMarketer. Потребителите са прекарвали по 16 минути дневно в Snapchat през 2014 г., като очакванията са през 2019 г. да достигнат 28 минути. Времето, прекарано в Instagram, се очаква да нарасне до 27 минути на ден през 2019 г., от 18 минути през 2014 г.

Конкуренцията между Snapchat и Instagram става все по-ожесточена. Instagram пусна функцията Stories през август 2016 г., но тя наподобява функция на Snapchat, при която снимките и видеата изчезват след 24 часа.

Представител на Snapchat не е открит веднага за коментар.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:55 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още