Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Растежът на LVMH се забавя

Резултатите на LVMH предполагат, че растежът на индустрията продължава, въпреки че темпът се забавя

Растежът на LVMH се забавя

Снимка: Bloomberg L.P.

Годишният ръст на продажбите на френската компания за луксозни стоки LVMH се е забавил през третото тримесечие спрямо предходното, когато покупките на чанти Louis Vuitton и други луксозни стоки нараснаха, след като магазините отново отвориха врати след края на блокадите, пише Bloomberg.

Органичните приходи на звеното за модни и кожени стоки са нараснали с 24% през третото тримесечие на годишна база, обяви компанията в изявление. Анализаторите очакваха повишението да е с 21%. През второто тримесечие приходите от продажби на ключовото подразделение се увеличиха повече от два пъти спрямо година по-рано, когато магазините бяха предимно затворени при първата вълна на Covid.

LVMH заяви, че е уверена, че сегашният растеж ще продължи.

Като една от първите групи за луксозни стоки, която обявява отчета си за последното тримесечие, резултатите на LVMH предполагат, че растежът на индустрията продължава, въпреки че темпът се забавя. Преди излизането на най-новите данни анализаторите изразяваха опасения за потенциален спад на търсенето в Китай заради новата вълна на Covid-19 и плановете на правителството за постигане на „общ просперитет“ чрез някои регулации.

LVMH не очаква тази нова политика да бъде пагубна за горната средна класа, която формира по-голямата част от клиентската ѝ база в Китай, коментира главният финансов директор Жан-Жак Гиони, допълвайки, че промените дори могат да имат положително влияние върху продажбите. „Не сме притеснени“, твърди той.

Азия, като се изключи Япония, е бил най-големият регион на LVMH към края на септември, носейки 36% от приходите от продажби. Съединените щати се нареждат на второ място, допринасяйки за четвърт от приходите.

Новините за продажбите на LVMH трябва да „успокоят“ инвеститорите, коментира анализаторът на Citigroup Томас Шуве, визирайки устойчивия растеж на звеното за високомаржовите модни и кожени продукти, както и по-добрите тенденции през септември в Азия и Китай след забавянето през август.

Още по темата

През третото тримесечие приходите на подразделението за модни и кожени стоки е нараснало с 38% на 2-годишна база, след като през предходното тримесечие бе записан 40% ръст.

Часовници, бижута

Растежът на органичните приходи на подразделението за часовници и бижута за третото тримесечие достига 18% на годишна база. Анализаторите очакваха 23%. Приходите на звеното, което включи Tiffany през януари, не са били особено силни в Азия през август, предвид рестрикциите заради коронавируса, но през септември са се подобрили, твърди Гиони.

И все пак набраната инерция на Tiffany е била „особено силна“ в Съединените щати, коментира директорът по финансови комуникации Крис Холис. През отчетния период марката даде началото на кампания с рапъра Джей-Зи и съпругата му Бионсе.

Общите 9-месечни приходи от продажби на LVMH са достигнали 44,2 млрд. евро, изпреварвайки нивата от 2019 г.

Разходи за доставка

Гиони допълва, че LVMH е изправена пред увеличени разходи за доставка, които групата успява да поеме благодарение на стабилните си маржове. По думите му подразделението за напитки на групата се сблъсква с известни проблеми с инвентара в Съединените щати. Ситуацията в Китай е обратната – там има твърде големи запаси, които трябва да бъдат компенсирани през четвъртото тримесечие.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Разочароващите продажби на Gucci увеличават очакванията от новата колекция