IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Spotify започва да промотира изгряващи звезди

Стрийминг услугата ще избира по 16 таланти годишно

10:00 | 21.10.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Трудно е да се отрече влиянието на Spotify върху сегашния музикален пейзаж. В крайна сметка стрийминг платформата има над 50 млн. абонати, които плащат за услугата ѝ. Сега тя използва голямото си влияние за да помага на изгряващи изпълнители, пише Engadget. 

В петък Spotify пусна RISE, която сама определя като "програма, създадена за да идентифицира и създава следващата вълна от музикални суперзвезди". 

Планира се в рамките на програмата да влизат общо 16 изпълнители годишно, които ще бъдат обявявани на групи по четирима на всеки няколко месеца. За начало тя ще стартира в САЩ, Канада и Великобритания. 

Компанията обяви, че първите четирима артисти, които стават част от програмата RISE, са Ким Петрас (поп), Lauv (поп/рок), Ръсел Дикерсън (кънтри) и Trippie Red (хип хоп). Spotify е ангажирана с промотирането на изпълнителите от RISE в и извън услугата, включително чрез RISE плейлисти, аудио и видео съдържание. Delta Airlines също ще рекламира звездите на гърбовете на седалките в рамките на програмата Delta Artist Spotlight. 

Тъй като въпросните изпълнители имат договори със звукозаписни компании (Ръсел Дикерсън например е сключил сделка с Triple Tigers/Sony), изглежда Spotify не се интересува от навлизане в звукозаписния бизнес. Вместо това иска да се занимава с откриването на млади надежди, някои от които вече имат известен успех в Spotify. Целта на стрийминг услугата ще бъде да ги превърне в следващите световни суперзвезди.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:00 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още