ТV7 продадена на английски инвестиционен фонд

Alegro Capital придобива канала и BBT за неназована сума

ТV7 продадена на английски инвестиционен фонд

TV7 вече има британски собственик. Снимка: TV7

Телевизия ТV7 има нов собственик – английският инвестиционен фонд Alegro Capital.

Създадената през 2003 година финансова компания е базирана в Лондон. Името ѝ нашумя в България за първи път през 2010 г., когато стана консултант на Plus Eastern Europe GmbH по сделката за продажба на  магазините си Plus в България и Румъния на международната търговска група Lidl.

Покупката на TV7 обаче е първата сделка на фонда в Югоизточна Европа, обяви Патрик Мартин, представител на новите собственици на телевизията, които бяха представени днес пред медиите. Alegro Capital се занимава по принцип с корпоративни съвети. Компанията има интереси в различни отрасли, но притежава значителен интелектуален капитал в далекосъобщенията, медии и технологии, търговски, индустриални и възобновяеми сектори. Компанията е осъществила до този момент корпоративни финансови транзакции, възлизащи на над 50 млрд. долара в 15 страни в Европа, както и в САЩ и Азия.

„Пазарът бе под натиск до скоро, но това вече отшумява и сега този факт е чудесен повод за навлизане на пазара“, пояси още Патрик Мартин пред камерата на TV7.

Британската компания ще стане собственик и на BBT и детския канал Супер7.

TV7 беше създадена от Любомир Павлов и Красимир Гергов с лиценза на телевизия Седем дни на Георги Агафонов. След като Павлов и Гергов се разделиха, новата медия беше ръководена от съпругата на Павлов Диляна Грозданова, бивша водеща в БНТ и народен представител от НДСВ.

Това не е първата смяна на собствеността на канала. През 2009 година TV7 за първи път смени собственика си, когато бе придобита от офшорната компания Crown Media. Консултант на инвеститорите стана Цветан Василев, мажоритарен собственик и председател на Надзорния съвет на Корпоративна търговска банка. 
 

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Петър Нейков

0
 
0
 
8
netware5 до: nice lady Следвай1 преди 1 година
Маце, когато направиш в Инвестора толкова стаж, колкото мен, тогава ми давай акъл относно това какво пише Инвестора, кой манипулира и кой е елементарен. Всъщност кой е елементарен е ясно - това си ти.
0
 
0
 
7
aleksandyr_kah Следвай0 преди 1 година
Не клиент на фонда, а именно самия фонд купува телевизиите. Това не му пречи по принцип да бъде консултантска компания, която в осъществила корпоративни финансови транзакции възлизащи на над 50 милиарда долара в 15 страни в Европа, както и САЩ и Азия.
1
 
0
 
6
nice lady до: netware5 Следвай0 преди 1 година
И ти това всичкото в кристалната топка ли го видя,получи сигнали от космоса или просто някой ти го подшушна,за да ни споделиш на всички? Инвестора за разлика то теб пишат само проверена информация,а не пускат умишлено разни манипулации,защото така трябва.Много си елементарен за аудиторията на Ивестора!
1
 
3
 
5
netware5 Следвай1 преди 1 година
Абе Инвесторе, поне вие не се излагайте с тази "новина". Уж сте икономическа медия ..... Кратка справка в нета показва, че няма такъв "фонд", а има такава инвестиционна компания, която се слави с дискретността си при работата склиенти. Т.е. въпросната телевизия е купена от Алегро Капитал от името и за сметка на анонимен клиент. Или по-просто казано НОВИЯТ СОБСТВЕНИК Е ПРОСТО АНОНИМЕН КЛИЕНТ на английските юнаци. Най-вероятно новият собственик си е старият, но искат да парадират преди изборите за хатъра на еврокомисар Нели Крус, че телевизията е "английска".
0
 
4
 
4
minkaburgas Следвай0 преди 1 година
Успех на телевизията и новите собсвеници. Не съм била никога фен на Бареков, ама като качество на новини и публицистични предавания, съм доволна!

Още от Новини
Почти 39% от независимите IT предприемачи в България работят като фриленсъри