Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е била сезирана от "Мобилтел" заради това, че конкурентната й компания БТК разпространява реклама, с която заблуждава потребителите за предлаганата услуга Viva Free, обявявайки я като първия в България тарифен план без договор, съобщиха от мобилния оператор.
От "Мобилтел" настояват през КЗК за спиране на рекламата, което щяло да предотврати нелоялната конкуренция на телеком пазара, създадена от БТК чрез подвеждащата реклама.
Според Мтел в рекламата на Viva Free са налице две твърдения, които подвеждат потребителите.
Първото твърдение е, че Vivacom Free e мобилен план, който не е без договор, каквото е твърдението от рекламата. Макар и безсрочен, договор за услугата има и клиентът се обвързва с определени условия при сключването му.
Освен това той не е и първият мобилен план без срочен договор, като от Мобилтел съобщават, че още от ноември 2008 г. предлагат абонаментен план, който не е обвързан със сключването на срочен договор.
Освен това първият в страната оператор смята, че акцентът в рекламата за този тарифен план е върху липсата на договор, както и че това се прави за първи път у нас. От компанията посочват още, че в подробната информация за Viva Free в интернет страницата на БТК изрично се посочва, че ползването на тарифния план е обвързано със сключването на договор, което противоречи на твърденията в рекламата на Viva Free.


Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Черно море с благородна кауза за мача с Арда
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО
Красиви идеи за празнична украса с малък бюджет
Гръцкият имотен пазар губи инерция: чуждите инвестиции рязко спадат
Облачно, но без валежи в планините: подходящи условия за зимен туризъм
преди 14 години aristotel, Къде го видя този план - 200 мин. към всички оператори за такса 10 лв.? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Крайно време е всички да спазват правилата на лоялната конкуренция. Виваком отлично знаят, че офертата им е валидна само с договор, но това не им пречи да рекламират, че за пръв път в България предлагат тарифен план без договор. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Не съм сигурен, НО зная че М-тел винаги се закачат за нещо и винаги слагат прът в колелото на всички др. Още помня ИКОНОМИЧЕН план 18 лв. безплатно списание с реклами на М-тел и 0,120 на минута разговор. И затова веднага щом Тлобул влязоха на пазара преминах при тях и сега чакам да ми свърши договора с Глобъл и венга се прехвърлям при ВИВАТЕЛ. Не ми пука за нито един от тях, но 1 500 мин. към оператора си и 30 мин. към др. се нарича КРЕПОСТНИЧЕСТВО, а аз не се чуствам такъв, а гражданин макар, че правителството ни превръща в подАНИК.200 мин. към всички оператори и такса 10 лв. поне за сега и това ми стига, но уви идват избори и трябва някой да ги спонсорира :-)))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години БТК винаги са водили нелоялна конкуренция. Иначе няма как да просъществуват на пазара. отговор Сигнализирай за неуместен коментар