Американският разработчик на софтуер за маркетинг и продажби Salesforce обяви, че е сключил споразумение за придобиването на Datorama - израелска, базирана в облака, маркетингова платформа с изкуствен интелект, предава Ройтерс.
Условията на сделката не са разкрити, но израелска медия обяви, че стойността ѝ е над 800 млн. долара. Екипът на Datorama в Тел Авив е отказал да коментира въпроса.
Salesforce е сред компаниите, които печелят значително от т.нар. дигитална трансформация - разрастваща се тенденция, при която компаниите местят своите операции в базирани в облака услуги, които са по-евтини и им предлагат повече опции за растеж.
Datorama има повече от 3000 клиенти, включително PepsiCo, Ticketmaster, Trivago, Unilever, Pernod Ricard и Foursquare.
Компанията е набрала 50 млн. долара частен капитал и има 400 служители.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни