fallback

Как бизнесът видя в чатботовете решение на рутинни въпроси и задачи?

Когато услугите трябва да се персонализират, на преден план излиза изкуственият интелект, посочи Елица Стоилова, изпълнителен директор на Umni.bg

11:43 | 26.06.20 г.

Пандемията показа, че дигитализацията и автоматизацията са критично необходими за бизнесите, за да могат да си вършат работата. Това важи и за потребителите. Така чатботовете излязоха на преден план. Това обясни в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Елица Стоилова, изпълнителен директор на Umni.bg.

“Чатботовете се появиха едновременно в последните три месеца във всички точки на света”, отбеляза тя и посочи, че на подобно решение залага Световната здравна организация, отделни болници, общини, както и много компании.

Експертът е на мнение, че чатботовете са изключително добро решение при рутинни въпроси и задачи – „неща, които не се променят или търпят много малка промяна във времето”.

По думите на Стоилова електронната търговия, банките и застрахователните дружества са най-големите ползватели на чатботове.

Изпълнителният директор на Umni.bg отбеляза, че по отношение на необходимостта услугите да могат да се персонализират на преден план излиза изкуственият интелект, който в случая е незаменим.

Очаквайте видео материал с целия разговор в Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на предаването “Бизнес старт” гледайте тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:28 | 12.09.22 г.
fallback