Платформата за кратки съобщения Twitter отчита първи успехи при продажба на реклами при мобилни устройства. Това може да представлява завой към успеха на услугата, в която по-големите конкуренти като Facebook и Google все още имат трудности, пише Wall Street Journal.
В повечето дни Twitter вече има повече приходи от реклама, която се показва на мобилни устройства като смартфони и таблети, отколкото на сайта Twitter.com, заявява мениджър на компанията. Една от причините е, че потребителите, които виждат реклама в Twitter на мобилния си телефон, са по-склонни на клик, отколкото потребителите на персонални компютри. Само тогава обаче рекламодателят плаща на Twitter.
Едва от април насам компанията започна да преследва засилено тази концепция. Много компании освен това не проверяват колко ефективна е рекламата им в Twitter.
Веригата ресторанти P.F. Chang е сред клиентите, които са положително изненадани от честото натискане на рекламни банери в мобилната версия. През януари компанията от Скотсдейл, Аризона, плаща 25 000 долара за промоция по повод на китайската Нова година, при която на потребителите са пращани рекламни туитове.
Мобилните потребители са по-атрактивни
През първите няколко дни около 1 млн. души са кликнали върху тези реклами, препращали са ги или по друг начин са взаимодействали с тях, казват от компанията. 70% от тях са използвали мобилни устройства, само 30 на сто – настолни компютри. От тогава веригата ресторанти дава целия си бюджет за реклама в Twitter само за мобилна реклама, казва Джейсън Милър, мениджър в P.F. Chang.
"Резултатите са невероятни", казва той, обяснявайки, че неговата компания е платила през април и още 25 000 долара на Twitter, за да рекламира промоции за обяд. Това не е била обаче толкова успешна, колкото първата кампания. Той изчислява, че Twitter е по-подходящ за отделни събития, отколкото за обща разяснителна кампания.
Twitter подчертава, че неговият мобилен рекламен бизнес върви толкова добре, защото всеки туит лесно може да се конвертира в рекламно послание. Форматите на рекламата са еднакви както за PC, така и за мобилни устройства, цената също не се променя. На много други мобилни платформи за реклама, като например тези на Google, цените са по-ниски, отколкото в нормалната мрежа, отчасти заради слабото търсене.


Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират
Задействаха BG-АLERT в Бургаско, две реки преливат
Мелони иска закон, който "да се справи с джендър идеологията"
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време