По-малкият брой нови абонати на видео стрийминг услугата Netflix до голяма степен се дължи на не толкова привлекателното съдържание, предложено от нея през първото тримесечие, твърдят анализатори, цитирани от CNBC.
"Това не беше силно тримесечие за Netflix по отношение на съдържанието“, коментира старши анализаторът на eMarketer Пол Върна.
Същевременно ситуацията за стрийминг компанията може да стане по-трудна, тъй като все повече конкуренти като Amazon и Hulu, които също имат доста добре приемани от публиката предавания, започнат да нанасят ударите си.
В понеделник Netflix отчете 2,64 млрд. долара приходи за първото тримесечие. Сумата съответства на консенсусната прогноза на Thomson Reuters. Освен това компанията обяви, че печалбата ѝ е достигнала 0,40 долара на акция при оценка от 0,37 долара на акция.
И все пак тя не успя да изпълни прогнозите за броя на новите абонати. Netflix е привлякла 1,42 млн. души в САЩ, което е под очакваните 1,5 млн. В международен план бройката също се оказа по-ниска. Компанията отчете 3,53 млн. нови абонати, при очаквани 3,65 млн.
Анализаторът от MKM Partners Роб Сандерсън посочва в текст, изпратен до инвеститорите, че програмата на Netflix през първото тримесечие не е била толкова силна, колкото през предходните.
Много от оригиналните заглавия, които услугата предложи това тримесечие, не стартираха сега, а това беше някой от поредните им сезони, в това число на "A Series of Unfortunate Events," "Santa Clarita Diet" и"Iron Fist," което означава, че е трябвало да привлече нова публика.
Най-големият успех на Netflix - “13 Reasons Why”, дебютира в последния ден от първото тримесечие.
Проблемите с добавянето на нови абонати може да се сведе и до по-конкурентната среда, в която оперира, твърди Върна.
Не само услуги като Amazon и Hulu се борят за зрителското внимание, но и други услуги, като CBS All Access, Sling TV и DirecTV предлагат стрийминг.
По думите на анализатора пропускането на целта за броя нови абонати не е толкова „драматично“, колкото звучи и може да се отдаде на обичайните спадове и възходи, които претърпяват медийните компании. В писмо до инвеститорите си Netflix посочва, че разликата в броя на абонатите може да се дължи на пречките, свързани с навлизането на интернет телевизията.
Освен това компанията твърди, че по-малкият ѝ брой нови абонати може да е следствие от това, че е преместила част от предаванията си за второто тримесечие, включително „Къща от карти“.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?