fallback

Евън Шпигел може да спаси акциите на Snap, ако копира Марк Зукърбърг

Изпълнителният директор на Snap е изправен пред важен избор, на фона на спада на стойността на книжата на компанията

08:50 | 10.08.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

За да спаси акциите на Snap от по-нататъшно поевтиняване, главният изпълнителен директор на компанията Евън Шпигел може да се опита да копира ходовете на изпълнителния директор на Facebook Марк Зукърбърг, пише Business Insider.

Преди около пет години Facebook беше в същата позиция, в каквато Snap се намира в момента: нейните книжа понижават стойността от горещото първично публично предлагане в началото на годината, а инвеститорите са притеснени.

Но когато главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг обяви, че няма да продаде нито една от своите акции от Facebook в рамките на година. Wall Street видя в ангажимента му уверение, че главата на Зукърбърг е на правилното място, а книжата на Facebook веднага поеха нагоре.

27-годишният Шпигел може да помогне за поскъпването на акциите на Snap, като поеме същия ангажимент, когато компанията му отчете своите финансови резултати за второто фискално тримесечие в четвъртък. Snap загуби милиарди пазарна стойност, а акциите ѝ се търгуват повече от 50% под пика, който достигнаха в първия си ден на борсата през март.

Знак за увереност

Заедно със съоснователя и главен технологичен директор на Snap Боби Мърфи, Шпигел е най-големият индивидуален акционер в Snap.

Обещание от Шпигел да не продава акциите си би означавало много за бъдещето на Snap, дори когато собствените ѝ служители нямат достатъчно ясна представа за дългосрочната ѝ стратегия.

Отвъд всички подробности, които Шпигел ще даде по време на срещата си с анализаторите тази седмица, основното нещо, което Wall Street ще следи е дали Snap ще може да продължи да разраства своята база от потребители, на фона на ожесточената конкуренция от Facebook.

Макар че най-оптимистично настроените анализатори прогнозират, че Snap ще има около 10 млн. повече активни потребители дневно, повечето оценки са доста по-консервативни – между 5 и 7 млн.

Друга ключова метрика, която ще бъде следена, е всяка промяна в средните приходи от потребител, след като компанията непрестанно подчертава колко ангажирани са потребителите с приложението, като начин да печели повече от тях.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:43 | 13.09.22 г.
fallback