fallback

Хотелиери настояват за създаване на туристическа полиция

Мениджъри от "Слънчев бряг" предлагат в община Несебър да има второ управление на МВР, което да осигурява безопасността на туристите през лятото

11:32 | 07.08.12 г.

Към структурата на МВР да бъде създадено отделно звено специализирана туристическа полиция, която да работи постоянно на територията на националните курорти. За това настояват от съюза на собствениците в курорта "Слънчев бряг", съобщиха от организацията.

Хотелиерите дори поставят ребром въпроса за разкриване на още едно районно управление на МВР, което да действа на територията на община Несебър.

Предложенията, които целят повишаване сигурността на туристите, са изпратени от хотелиерите до министъра на вътрешните работи Цветан Цветанов и до главния комисар Ангел Антонов, директор на Главна дирекция "Национална полиция".

В мотивите си хотелиерите посочват, че полицейското управление в Несебър е сред най- натоварените през летния сезон и постоянният състав не може да обслужва региона.

От съюза настояват още да бъде подсилено видеонаблюдението на територията на комплекса. Допълнително се поставя искането за постоянно наблюдение на летището в Бургас, което да се извършва още на паркинга и на портала на порта.

След срещата преди дни на израелски туроператори с министър Делян Добрев и неговия заместник Иво Маринов бяха очертани 20 препоръки към хотелиери и туроператори във връзка с повишаване на сигурността на туристите, пристигащи в България.

Препоръките са обединени в пет раздела - мерки, които гарантират сигурността на личността и здравето на туристите, такива, които да осигурят собствеността, мерки за сигурността на туристическите обекти, както и препоръки за осигуряване на транспортното обслужване.

Идеята е препоръките да станат част от всекидневната работа на хората, работещи в сферата на услугите. В началото на септември ще има нова среща, на която ще бъдат уточнени препоръките към туристическия бранш за гарантиране сигурността на туристите.

Държавата предвижда да акцентира върху съхраняване имиджа на България като туристическа дестинация на пазара в Израел чрез провеждането на кампания в израелските медии. В момента подготвяме документацията, за да стартира рекламната кампания, уточнява заместник-министър Иво Маринов.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:25 | 12.09.22 г.
fallback