Превръщането на България в кинодестинация ще донесе допълнителен ръст на туристите. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова при представянето на нов рекламен клип на България, съобщава Агенция „Фокус”.
По думите на министър Ангелкова този клип показва тясната връзка между туризма и киноиндустрията и за това колко много туристи се привличат, благодарение на киното.
„Аз вярвам, че с общи усилия фокусираното върху България и превръщането й в кинодестинация ще ни донесе допълнителен ръст на туристите и ще ни помогне в усилията за намаляване на сезонността на туризма”, допълни тя.
Споре нея в България са идвали и с усилията на филмовите компании, ще продължат да идват известни личности. Министър Ангелкова допълни обаче, че е необходимо заедно да положим още повече усилия.
Именно за това в сформирана работна група между министерствата на туризма и икономиката, на която се обсъждат възможностите за стимули за киноиндустрията у нас. Министър Ангелкова коментира, че тези стимули са свързани с идеи, заложени от едно изследване на Европейската комисия, което предвижда възможностите за данъчна ваканция, данъчен кредит и фискални отстъпки.
Тя обясни, че трябва да се премине през процедура по нотификация, но тя е строгорегламентирана в ръководството на ЕК за 5 години, така че ще е възможно да бъде предвидена за всеки един инвеститор в областта. „Ние проучваме всичко това, което се прави в другите страни. Това прави работната група. Целта е да предложим това, което би било най-подходящо за нашите условия, за да може да има полза”, заяви министър Ангелкова.
Новият рекламен клип на България изцяло променя начина, по който искаме да се говори за страната ни.
„Точно 10 месеца работим за изработването на този нов рекламен клип на България. Неговата подготовка изцяло променя начина, по който искаме да се говори за България и за първи път с името и лицето си в него застават пред камера и рекламират България много известни личности”, заяви министър Ангелкова.


Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
преди 10 години България - не за българите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години :) твоето изказване е чист вид популизъм и демагогия :) ... Сергей, ти ли си ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Това е поредната безсмислена авантьора на неадекватната министърка. След като сама се увери, че няма никакви ползи от рекламирането на гризли, американски орли, русалки и други митични същества Ангеликова предприе друга безсмислена авантюра - ще превръщала България в кинодестинация (!?).Вместо да си почисти плажовете и да задължи мутренските хотелиери да не изливат всичките фекалии от панелните си бардаци във фекланата яма, наречена ,,българско черномерие" се е захванала със задача, която не само тя , а цялата им управляваща коалиция с колективни интелектуални усилия не може да осъществи и изпълни. отговор Сигнализирай за неуместен коментар