fallback

Защо България все още няма туристическо лого

Основният проблем в онлайн рекламата на туризма ни е състоянието на националния туристически портал, смята експерт

09:59 | 12.09.16 г.

Най-големият проблем на България не е липсата на творци или специалисти, които да подготвят националното туристическо лого, а голямото разнообразие в страна и невъзможността тя да се свърже само с един символ. Това коментира преподавателят в УНСС проф. Боян Дуранкев в предаването „Бизнес старт“ с Йоанна Николова по Bloomberg TV Bulgaria.

Той коментира и идеята за онлайн гласуване на всички кандидатури за национално туристическо лого на България, чрез което българското общество може да изрази своето мнение и избере съответното лого. По думите му инициативата е предложена и бива обсъждана. 

Туристическото лого няма отношение към туризма. То трябва да бъде разпознаваемо и запомнящо се, каза от своя страна представителят на Асоциацията на българските туроператори и туристическите агенти (АБТТА) Димитър Попов. По думите му туроператорите не са били допитани относно избора на ново туристическо лого. 

"Визитката на България не се състои само от логото. Основният проблем в онлайн рекламата е състоянието на националния туристически портал", каза още той. По думите му ако за логото са похарчени 1-1,30 млн. в самото начало, то за портала средствата достигат около 5 млн. лева, а в същото време неговото състояние по отношение на съдържание и функционалност е отчайващо.

Редица проблеми съществуват и при въвеждането на единната система за туристическа информация, чието имплементиране продължава вече 2 години, отбеляза още Попов.

Още интервюта гледайте в Bloomberg TV Bulgaria

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:12 | 11.09.22 г.
fallback