Alstom SA, френската компания, която продава бизнеса си за енергийно оборудване на General Electric Co. (GE), отчете ръст на продажбите на останалата част от бизнеса си, свързан с влакови и железопътни сигнализации, заради повишенето търсене във Франция и Германия, съобщава Bloomberg.
Приходите са нараснали с 8% до 1,6 млрд. евро (1,7 млрд. долара) за трите месеца до юни, заяви Alstom в понеделник. Средната оценка на анализаторите, анкетирани от Bloomberg, бе за 1,53 млрд. евро.
Миналата година Alstom се съгласи да продаде отдела си за енергийно оборудване на GE за сумата от 12,4 млрд. евро, заявявайки, че няма как да оцелее на фона на по-слабото търсене от електрическите централи в Европа и по-голямата конкуренция. Компанията планира да използва постъпленията от продажбата, която в момента се проверява от европейския регулаторен орган по сливанията, за да разшири железопътния си отдел, да създаде енергийни предприятия с GE и да изкупи обратно свои дългове и акции.
„Първото тримесечие показва добро ниво на транспортни поръчки основно от малки и средно големи договори“, казва Alstom. “Поръчките са насочени за регионални и крайградски влакове във Франция, регионални влакове в Италия и Германия, както и за поддръжка на високоскоростни влакове в Обединеното кралство“.
Днес компанията потвърди средносрочната си прогноза за органичен ръст на продажбите до над 5% за годината, като оперативният марж постепенно се подобрява в диапазона между 5 и 7%. За първото фискално тримесечие органичните приходи са нараснали с 3%.
Поръчките за тримесечието са спаднали с 58% до 1,96 млрд. евро спрямо година по-рано, когато компанията сключи договор за 4 млрд. евро с Южна Африка.


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Младите гърци вече няма да могат да се укриват от военна служба
Защо Германия иска развод с Китай
Дженифър Анистън ще прекара Коледа с новия си
Марго Роби разкри защо не говори много за сина си