fallback

Продажбите на McDonald's със спад от 0,5% през октомври

Причините са трудности на пазара в САЩ и скорошния скандал с негодно месо в Китай

17:49 | 10.11.14 г.
Автор - снимка
Създател

Приходите от продажби на McDonald's в световен мащаб намаляват с 0,5% през октомври на фона на трудности в САЩ и хранителен скандал в Китай, съобщава ABC News.

Продажбите се забавят с 1% в обектите на веригата ресторанти за бързо хранене  в САЩ, отворени от повече от 13 месеца, и с 4,2% в обектите в Азиатско-тихоокеанския регион, Близкия изток и Африка. Сравнимите продажби в Европа пък падат с 0,7% заради забавяне в Русия.

Президентът и изпълнителен директор на компанията Дон Томпсън посочи, че потребителите все повече търсят храна, която могат да нагодят според вкуса си, както и места, където поръчването и плащането са по-удобни. McDonald's вече обяви плановете си за разширяване на услугата си „Create Your Taste”, благодарение на която клиентите сами избират гарнитура за сандвичите си чрез натискането на сензорен екран.

McDonald's каза, че ресторантите ѝ в САЩ биват затруднени от силна конкуренция. Плановете на Томпсън за справянето с нея включват опростяване на менютата. Очаква се процесът да започне през януари догодина.

Друг основен проблем на домашния пазар за McDonald's са съмненията около свежестта и качеството на продуктите на ресторантите ѝ. Компанията се опитва да подобри продажбите си, докато хората се насочват към храна, която считат за по-здравословна, отивайки при конкуренти като Chipotle.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:54 | 05.09.22 г.
fallback
Още от САЩ виж още