Производителят на безалкохолни напитки Coca-Cola е близко до сключването на сделка за придобиване на миноритарен дял в американския производител на органични сокове Suja Life LLC. За това споделят пред Ройтерс лица, запознати с преговорите.
Ходът е поредният опит на Coca-Cola да намери нова ниша, с която да привлича потребителите, отбелязва агенцията. Инвестицията би оценила стартиращата компания Suja, в която инвеститори са и холивудски знаменитости, на близо 300 млн. долара.
Пазарът на безалкохолни газирани напитки страда заради бавния растеж през последните години, след като доверието на потребителите се измести върху по-здравословните напитки.
Сделката, която дава възможност на Coca-Cola да изкупи останалите акции на Suja в следващите три години, ще заздрави присъствието на компанията от Атланта на пазара на сокове и силите й спрямо конкурента PepsiCo Inc. и неговите сокове Naked Juice.
Това би била втората инвестиция на Coca-Cola в сектора след покупката на Odwalla през 2001 г., припомня Ройтерс.
Базираната в Сан Диего Suja произвежда сокове и смутита под студено налягане, за да унищожи вредните бактерии и да запази съставките и вкуса. Компанията пласира напитките си чрез SujaJuice.com, Amazon.com, магазините за здравословни хранителни стоки и националните зеленчукови и плодови вериги.
Suja е създадена през 2012 г., а инвеститори са Alliance Consumer Growth Partners, Evolution Media Partners, както и актьорите Леонардо ди Каприо, Джаред Лето и София Вергара.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
преди 10 години Развитие на стратегиите в движение: Само допреди година, Кока-Кола целево владееше САМА единствено своето бутилиране. Явно, настават тежки времена, и споделя разходите, за да остане в зоната на печалбата.Умни мОмци. Да видим, дали приелите кукувицата в гнездото си, след година-две, ще могат да се освободят от гладното, растящо Пиле или то ще ги изхвърли оттам. отговор Сигнализирай за неуместен коментар