В коренна разлика с негативната информация, поднесена от Хаския бе мнението на Андрей Иванов, дистрикт мениджър на Starbucks за България, когато го потърсихме за коментар.
В рамките на краткия ни телефонен разговор той уточни, че компанията няма никакво намерение да напуска страната ни. Дори напротив - ръководството на гръцката фирма е задвижило план за разрастването на бизнеса й у нас, включващ нови локации.
Иванов дори хвърли светлина, че в момента мениджмънтът разработва план за нова локация, дори е набелязано конкретно ново място, което ще приюти веригата скоро. Въпреки многобройните ни въпроси в кой град и къде по-точно ще се намира новото заведение от веригата не получихме задоволителен отговор.
Попитахме го и за финансовите резултати на компанията и какви са наблюденията му за тази година, спрямо миналата. „Не е вярно, че компанията не е доволна от продажбите си. Точно обратното. Спрямо миналата година имаме ръст на клиентите. Върнахме си стари клиенти и не може да се говори за оттегляне. Категорично не се говори за затварянето на Starbucks в България“, заяви той.
На въпрос на Investor.bg във връзка с този Starbucks, който се помещава в Mall Burgas, Иванов допълни, че на този етап няма информация за неговото затваряне.
„За този тип бизнес е нормално да се затварят локации и да се отварят нови. Както знаете, понякога изборът на дадено място не винаги се оказва верен“, допълни той за финал на разговора ни.
Назад в миналото
Starbucks, намиращ се на възловия ъгъл на столичната улица „Гурко“ и бул. „Васил Левски“, бе първият от веригата, който бе отрит у нас през 2008 г. След него последователно за по-малко от две години в България се появиха още 3 локации под бранда на известната верига.
Освен в България, гръцката компания Marinopoulos Coffee Company работи съвместно със Starbucks за откриването и управлението на заведения от веригата и в Гърция, Кипър, Швейцария, Австрия и Румъния.
Marinopoulos Group е водеща компания в областта на търговията на дребно. Компанията представя Carrefour Marinopoulos S.A., Marks & Spencer, DIA, FNAC, GAP. Marinopoulos Group е активна и в индустриалния сектор чрез FAMAR S.A., една от най-големите европейски фармацевтични и козметични компании. Marinopoulos работи съвместно със Starbucks на шест пазара: Гърция, Кипър, Швейцария, Австрия, Румъния и България. Marinopoulos Coffee Company България е основана през 2008 г. в София, България. Компанията е оторизиран лицензиант на Starbucks Coffee International, Inc.


Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Арестуваха двама заради 30 литра ракия в Добрич
Ексклузивен бонус код и топ милиардерите в гейм индустрията
Тръмп: Зеленски не е готов да подпише мирното ни предложение
"Продължаваме промяната": Преработеният бюджет е за кошчето
Високият акциз на цигарите е от полза за здравето, семейния бюджет и икономиката
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Седмицата: Вот на недоверие, протести и контрапротести - ДПС излизат първи на 9-и
Йотова: Този вот на недоверие е различен
Нинова: Преправеният бюджет е по-голяма измама от предишния


преди 12 години На никого няма да липсват с прескъпите си глупости. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Живи и здрави да са -и да напуснат няма да липсват на никого......... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Те и Мултирама тръбяха наляво и дясно че, няма проблеми пък накрая си дойдоха нещата на мястото. Вярно е че, там случая е малко по-различен. Тукашните гърци, си мислеха че, каквито и разходи да хвърлят в Гърция ще им бъдат покрити. Да ама не стана така. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Истината е, че малко българи могат да си позволят кафето и другите им продукти. За този бизнес трябват обеми... А българина повече от левче не дава за кафе. Е как тогава Starbucks да плащат високи наеми? Не могат да си избият фиксираните рзходи. То едно е да правиш планове на екселска таблица, друго клиентите ти да влизат и реално да консумират. Тъжно, но факт! И не само Starbucks... Същото и за тока. Не токът е скъп, а доходите ниски... отговор Сигнализирай за неуместен коментар