IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Първият Starbucks у нас затваря врати от догодина

Помещението на бул. "Васил Левски" и ул. "Гурко" се продава от частен съдебен изпълнител

09:48 | 02.10.13 г. 14
<p>
	Първият Starbucks у нас бе открит през 2008 г. на възловото кръстовище на бул. &quot;Васил Левски&quot; и ул. &quot;Гурко&quot; Снимка: <em>Камара на частните съдебни изпълнители</em></p>

Първият Starbucks у нас бе открит през 2008 г. на възловото кръстовище на бул. "Васил Левски" и ул. "Гурко" Снимка: Камара на частните съдебни изпълнители

В коренна разлика с негативната информация, поднесена от Хаския бе мнението на Андрей Иванов, дистрикт мениджър на Starbucks за България, когато го потърсихме за коментар.

В рамките на краткия ни телефонен разговор той уточни, че компанията няма никакво намерение да напуска страната ни. Дори напротив - ръководството на гръцката фирма е задвижило план за разрастването на бизнеса й у нас, включващ нови локации.

Иванов дори хвърли светлина, че в момента мениджмънтът разработва план за нова локация, дори е набелязано конкретно ново място, което ще приюти веригата скоро. Въпреки многобройните ни въпроси в кой град и къде по-точно ще се намира новото заведение от веригата не получихме задоволителен отговор.

Попитахме го и за финансовите резултати на компанията и какви са наблюденията му за тази година, спрямо миналата. „Не е вярно, че компанията не е доволна от продажбите си. Точно обратното. Спрямо миналата година имаме ръст на клиентите. Върнахме си стари клиенти и не може да се говори за оттегляне. Категорично не се говори за затварянето на Starbucks в България“, заяви той.

На въпрос на Investor.bg във връзка с този Starbucks, който се помещава в Mall Burgas, Иванов допълни, че на този етап няма информация за неговото затваряне.

„За този тип бизнес е нормално да се затварят локации и да се отварят нови. Както знаете, понякога изборът на дадено място не винаги се оказва верен“, допълни той за финал на разговора ни.

Назад в миналото

Starbucks, намиращ се на възловия ъгъл на столичната улица „Гурко“ и  бул. „Васил Левски“, бе първият от веригата, който бе отрит у нас през 2008 г. След него последователно за по-малко от две години в България се появиха още 3 локации под бранда на известната верига.

Освен в България, гръцката компания Marinopoulos Coffee Company работи съвместно със Starbucks за откриването и управлението на заведения от веригата и в Гърция, Кипър, Швейцария, Австрия и Румъния.

Marinopoulos Group е водеща компания в областта на търговията на дребно. Компанията представя Carrefour Marinopoulos S.A., Marks & Spencer, DIA, FNAC, GAP. Marinopoulos Group е активна и в индустриалния сектор чрез FAMAR S.A., една от най-големите европейски фармацевтични и козметични компании. Marinopoulos работи съвместно със Starbucks на шест пазара: Гърция, Кипър, Швейцария, Австрия, Румъния и България. Marinopoulos Coffee Company България е основана през 2008 г. в София, България. Компанията е оторизиран лицензиант на Starbucks Coffee International, Inc.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:54 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

4
rate up comment 29 rate down comment 0
Kaiser_Soze
преди 10 години
На никого няма да липсват с прескъпите си глупости.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 27 rate down comment 4
krasus
преди 10 години
Живи и здрави да са -и да напуснат няма да липсват на никого.........
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 24 rate down comment 0
greenman
преди 10 години
Те и Мултирама тръбяха наляво и дясно че, няма проблеми пък накрая си дойдоха нещата на мястото. Вярно е че, там случая е малко по-различен. Тукашните гърци, си мислеха че, каквито и разходи да хвърлят в Гърция ще им бъдат покрити. Да ама не стана така.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 31 rate down comment 6
993
преди 10 години
Истината е, че малко българи могат да си позволят кафето и другите им продукти. За този бизнес трябват обеми... А българина повече от левче не дава за кафе. Е как тогава Starbucks да плащат високи наеми? Не могат да си избият фиксираните рзходи. То едно е да правиш планове на екселска таблица, друго клиентите ти да влизат и реално да консумират. Тъжно, но факт! И не само Starbucks... Същото и за тока. Не токът е скъп, а доходите ниски...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още