Основаната през 1993 г. Chipotle има повече от 16 000 ресторанта в САЩ, а пазарната ѝ стойност е около 21 млрд. долара. Five Guys, която е създадена преди 28 години, пък разполага с 1000 заведения.
Миналия месец списание Consumer Reports разкри проучване, направено сред 32 000 души, показващо, че потребителите смятат McDonald’s за мястото, предлагащо най-лоши на вкус сандвичи, в сравнение с тези на други 19 вериги за бързо хранене.
Компании като Chipotle и Panera също се опитват да си създадат имидж на социално отговорни марки, за да се харесат на повече млади хора. За целта те предлагат органични съставки и свинско месо от “естествено отгледани” прасета.
По думите на Ийстърбрук McDonald’s разработва мобилни приложения, които ще дадат на клиентите достъп до информация, свързана с нейната социална отговорност.
“Това, което трябва да направим, е да намерим интересен и ангажиращ начин да споделим тази информация с младите хора”, твърди той.
Но адаптирането към новите конкуренти е трудно за такъв гигант и неговата огромна и сложна верига за доставки. По-свежите съставки и възможността за персонализирани менюта могат да се харесат на някои клиенти, но да отчуждят други заради увеличаването на цените или забавянето на процеса по приготвяне.
Някои анализатори и инвеститори смятат, че McDonald’s е твърде голяма, за да прави значими промени в своите ресторанти в САЩ. Скот Ротборт, президент на LakeView Asset Management, който по-рано тази година продава акциите си в McDonald’s, твърди, че компанията трябва да направи нещо смело, за да даде тласък на растежа си, като придобиването на друга верига за хранене.


Нужен е още 1 млн. лева за допълнителни ремонти в СК "Локомотив" във Варна
Европейски лидери подкрепиха Зеленски и Украйна
Хороскоп за 9 декември 2025
Тежка катастрофа със загинал
Мощно земетресение с магнитуд 7,6 разтърси Япония
Тази зима Европа ще се топли с много по-евтин газ
Жилищата у нас няма да поскъпват двуцифрено, а ще следват доходите и инфлацията
Япония и Китай ескалират конфронтацията със спор за военен радар от уикенда
Какъв трябва да е бюджетът на България? Попитахме експертите
България очаква 2 млн. туристи през зимата, над 50% ще са от Европа
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Пеевски: По мирен начин ще изразим нашата воля за една мирна и спокойна България
Какво ви очаква в любовта тази седмица?
Бюджета на държавата, на НЗОК и на ДОО вече са внесени в НС
ЦСКА 1948 не успя да победи последния Добруджа
преди 11 години Такава смрад се носи от тия закусвални, че не знам, колко трябва да ти е изпържен мозъка за да хапнеш от техните ***. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Не ги отписвайте Макдоналдс...Числата са им добре... А и винаги може да се промени продукцията. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Макдонълдс трябва да се забрани със закон!!! Не продукти, не здравословно... в техните ***, които продават, няма нищо!!! Ако схрупаш крака на една табуретка, може да извлечеш много повече хранителни вещества за организма си от това, което те ти продават за истински пари... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Не е въпросът Макдоналдс да си "оправи имиджа", а да си оправи продуктите. Т.е. по-малко маркетинг и ПиАр и повече естествена храна. отговор Сигнализирай за неуместен коментар