fallback

Starbucks ще отвори три нови вида магазини

С този ход компанията се насочва към конкретни групи потребители

18:19 | 08.09.14 г.

Starbucks планира да отвори три нови вида магазини, насочени към различни типове клиенти – ценители на кафето и такива, които си взимат кафе на път за работа, пише BusinessWeek.

През декември компанията заяви, че планира да отвори в Сиатъл единствена по рода си пекарна за кафе и интерактивна дегустационна зала, посветена на кафето. В прессъобщение компанията посочва, че посетителите ще могат да преживеят единството между производството и опитването на кафето.

Пекарната за собствената марка кафе Reserve означава, че компанията ще има възможност да продава на повече места, от 800 до 1500 заведения по целия свят. Освен това ще отвори заведения, посветени на тези специални смеси от кафе през следващите пет години, което ще постави Starbucks в по-директна конкуренция с Blue Bottles и Stumptowns, които се целят към по-претенциозни клиенти, готови да плащат повече.

Starbucks представи кафетата Reserve през 2010 г. в отделни заведения. В момента те са достъпни в 21 страни, а отскоро и в Колумбия, където компанията е на път да достигне продажби на стойност 1,5 млн. долара през първата си година на пазара.

Освен това Starbucks ще продължи да експериментира с малки локални заведения по модела на Starbucks Express, през които човек минава, за да си вземе кафе за из път. По-малките обекти ще предлагат по-малко напитки и по-ограничен избор на храни, но ще интегрират дигиталната платформа за плащане на Starbucks. Тя включва мобилни поръчки, така че да не се налага клиентите да чакат.

Компанията очаква да открие 1550 нови обекта през фискалната 2014 г. и други 1600 през фискалната 2015 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:24 | 14.09.22 г.
fallback