Starbucks планира да отвори три нови вида магазини, насочени към различни типове клиенти – ценители на кафето и такива, които си взимат кафе на път за работа, пише BusinessWeek.
През декември компанията заяви, че планира да отвори в Сиатъл единствена по рода си пекарна за кафе и интерактивна дегустационна зала, посветена на кафето. В прессъобщение компанията посочва, че посетителите ще могат да преживеят единството между производството и опитването на кафето.
Пекарната за собствената марка кафе Reserve означава, че компанията ще има възможност да продава на повече места, от 800 до 1500 заведения по целия свят. Освен това ще отвори заведения, посветени на тези специални смеси от кафе през следващите пет години, което ще постави Starbucks в по-директна конкуренция с Blue Bottles и Stumptowns, които се целят към по-претенциозни клиенти, готови да плащат повече.
Starbucks представи кафетата Reserve през 2010 г. в отделни заведения. В момента те са достъпни в 21 страни, а отскоро и в Колумбия, където компанията е на път да достигне продажби на стойност 1,5 млн. долара през първата си година на пазара.
Освен това Starbucks ще продължи да експериментира с малки локални заведения по модела на Starbucks Express, през които човек минава, за да си вземе кафе за из път. По-малките обекти ще предлагат по-малко напитки и по-ограничен избор на храни, но ще интегрират дигиталната платформа за плащане на Starbucks. Тя включва мобилни поръчки, така че да не се налага клиентите да чакат.
Компанията очаква да открие 1550 нови обекта през фискалната 2014 г. и други 1600 през фискалната 2015 г.


Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава