Самолетната компания Air Berlin въвежда седалки бизнес класа в Европа в опит да позиционира компанията в по-доходоносен сегмент от пазара след години загуби, съобщава Bloomberg.
По-късно тази година превозвачът ще започне да запазва първата редица от германските и европейските си полети за премиум клиенти, които ще се наслаждават и на приоритетно чекиране и качване в самолета, бърза писта при проверките за сигурност и достъп до специален салон преди полетите, обяви Air Berlin в изявление от петък. Новите оферти ще включват още храна на борда в ресторантски стил, като клиентите ще бъдат обслужвани индивидуално на местата си.
Промяната е „началото на по-всеобхватна трансформация“, каза главният изпълнителен директор Щефан Пихлер. „Правим стратегически решения, които ще проправят път към устойчиво бъдеще на компанията и ще позиционират Air Berlin в по-високия сектор. Новият продукт ще ни направи по-атрактивни, особено за бизнес пътниците“.
Пихлер, който стана четвъртият поред главен изпълнителен директор на Air Berlin в началото на 2015 г., е под натиск за преустройство на компанията след седем годишни загуби за осем години. Засега той не е представил по-широката стратегия за преструктуриране, която компанията обяви миналата година.
Базираната в Абу Даби Etihad Airways, която притежава дял от 29,2%, изисква напредък след няколко спасителни заема. Конкуренцията се засилва в Германия, след като нискотарифният лидер в Европа Ryanair увеличава полетите си след британския вот за излизане от ЕС. В същото време Lufthansa също засилва нискотарифното си подразделение Eurowings.


300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт
Любен Дилов-син: Готови сме за избори, но държавата има нужда от бюджет
ЦСКА се огледа в норвежец, оценен на 5 млн. евро
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично
Путин и неговите роли: Какво са знаели германските тайни служби?