fallback

Ralph Lauren закрива основния си магазин Polo на Пето авеню в Ню Йорк

Стъпката е част от план за преструктуриране на стойност 370 млн. долара

12:46 | 05.04.17 г.

Под влиянието на сриващите се продажби и печалба модната компания Ralph Lauren ще затвори основния си магазин Polo на Пето авеню в Ню Йорк, ще преразгледа електронната си търговия и ще намали работните места като част от план за преструктуриране на стойност 370 млн. долара, съобщава Bloomberg.

Като част от промените Ralph Lauren ще пренасочи дигиталните си операции към платформа, управлявана от Commerce Cloud на Salesforce.com, заяви компанията във вторник. Тя ще рационализира и операциите си и ще затвори и други офиси и магазини.

Ходът е в резултат на изненадващото обявление през февруари, че главният изпълнителен директор Стефан Ларсон напуска модната къща. Той бе натоварен с преструктурирането на компанията, но имаше сблъсъци с едноименния основател заради творчески различия. Главният финансов директор Джейн Нилсен, бивш изпълнителен директор на Coach, поема юздите като изпълняващ главен изпълнителен директор, докато Ralph Lauren търси нов лидер.

„Идеята на магазина на Пето авеню вероятно още от началото не е била да бъде печеливш и бе използван, за да направи бранда по-популярен“, казва Чен Грацутис, анализатор в Bloomberg Intelligence. “Наемът вероятно е най-високият за тях и в даден момент е трудно да бъде оправдан".

Планът за преструктуриране ще доведе до парични разходи за 185 млн. долара и подобна сума от непарични активи, каза компанията. Очаква се промените да пестят по 140 млн. долара годишно до приключването им, което е планирано за края на следващата фискална година през март. Ralph Lauren отказва коментар по това колко работни места ще бъдат засегнати и твърди, че съкращенията са малка част от тези промени.

Като част от плана компанията елиминира различните нива на управление, съкрати 1000 работни места и затвори около 50 магазина. Тя продава и по-малко продукти на физическите магазини, което удари бранда заради сериозните намаления. Компанията се префокусира върху трите си основни бранда: Ralph Lauren, Polo и Lauren.

Магазинът Polo, който затваря на 15 април, е на едно от най-добрите места в Ню Йорк. Компанията все още има седем други магазини в града. Компанията ще проучи и нови концепции за търговия на дребно, включително засилване на веригата Ralph’s Coffee и разработване на нови формати на магазини.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:39 | 12.09.22 г.
fallback