Компанията за хранителни продукти Nestle придобива Sweet Earth, базиран в САЩ производител на безмесни замразени храни. Ходът е част от опитите на Nestle да разшири портфолиото си от по-здравословни продукти, предава Ройтерс.
Швейцарският гигант обяви днес, че придобиването на Sweet Earth бележи първата му стъпка на американския пазар на растителни храни – глобален сектор, който расте с двуцифрен процент годишно и се очаква да достигне 5 млрд. долара до 2020 г.
Nestle и други компании от хранително-вкусовата промишленост се борят със забавяне на растежа на продажбите, докато вкусовете и навиците на потребителите се променят. Последното пък облагодетелства по-малки брандове, чиито продукти са смятани за по-здравословни и специално приготвени.
Unilever обяви също днес придобиването на малкия бранд за органичен билков чай Pukka.
Netsle, която е известна с десертите KitKat, с Nescafe и Hot Pockets, не разкрива колко е платила за придобиването на Sweet Earth, която произвежда замразени храни, бурито, сандвичи за закуска и бургери, използвайки алтернативи на месото, като тофу и сейтан.
Nestle обяви, че марката ще остане независима от американския ѝ бизнес с храни и ще продължи да бъде управлявана от своите създатели.


Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Авария остави район на Варна без вода днес в събота
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Империята на китайските пристанища, част 1
Империята на китайските пристанища, част 3
Fitch понижи перспективата за Унгария до „негативна“ заради предизборния бюджет
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично
Путин и неговите роли: Какво са знаели германските тайни служби?
Генерациите в сблъсък: защо днешните различия са толкова остри
БСП включи задна скорост, остава в управлението
Земетресение разлюля Румъния тази сутрин
преди 8 години Статията не е статия , а е проучване. В този ред на мисли Нестле има изключително лош имидж сред потребителите, които знаят какво трябва и не трябва да ядат. Те са масовка и нямат никакъв шанс с политиката на подмяна на вкусове, съставки и прочие. Потребителите в България не са американци и дават много пари, но не и за псевдохрани. Имахте един сладолед с поне по етикет добри съставки (не перфектни), но и него прецакахте с глюкозо-фруктозен сироп, подобрено мляко , модифицирано незнам си какво, соев лецетин в шоколадите и пр. Е как да купуваме от вас? И 1лв да стане сладоледа пак няма да го купуваме. Имаше преди 30г два сладоледа - сметанов, единия с глазура т.нар. "варненски". Последния го купи Делта и съсипа с политиката си на "подмяна на вкусове". резултатът е следния ако преди съм давал 20лв на месец за сладолед днес давам 0лв. Същото е и с вафлите и шоколадите. Жената бременна, моли ми се ядело и се е няма как да получи вашите *** (на повечето големи фирми). отговор Сигнализирай за неуместен коментар