Швейцарската компания Nestle пуска на пазара версия на шоколада си Milkybar с по-ниско съдържание на захар, произведен с нова техника на подслаждане, с което компанията се опитва да се опълчи на заплахата срещу цялата нездравословна индустрия, оценявана на 185 млрд. долара, съобщи Ройтерс.
Milkybar Wowsomes, нова по-скъпа версия на шоколада, известен с рекламите на Milkybar Kid, ще бъде по рафтовете на магазините във Великобритания и Ирландия през следващите седмици.
Най-голямата компания за хранителни продукти в света обяви, че новите шоколадови барчета ще имат с 30% по-малко захар от типичните шоколади благодарение на използването на нова съставка на Nestle - захар, чиято структура е била променена, за да бъде по-лека и да се разтваря по-бързо. Въпреки това барчетата имат само 3% по-малко калории поради допълнителни съставки.
Новата захар, за която се заговори публично през 2016 г., отразява едно от най-големите предизвикателства пред големите компании от хранително-вкусовата промишленост - как нездравословните храни да станат здравословни.
„Здравето е важно, но много потребители не са готови да се откажат от вкуса“, коментират специалисти от индустрията. Според тях всички потребители биха предпочели да запазят същия вкус на шоколада, но биха се зарадвали той да е с 30% по-малко захар.
Маркетинговият стратег на Nestle казва, че целта на новия шоколад е да даде на родителите по-здравословна опция за техните деца.
Nestle е подложен на натиск от акционерите да ускори продажбите след шест години на забавен растеж заради трудностите на целия сектор с търсенето на по-здравословни алтернативи.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
преди 7 години Кока Кола , Пепси и Макдоналдс също . отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Нестле продава смърт. Явно все повече хора го разбират. отговор Сигнализирай за неуместен коментар