fallback

Ralph Lauren отчита ръст на продажбите въпреки забавянето в Хонконг

Въпреки положителните резултати от началото на годината акциите на модната компания продължават да отчитат общ спад от 2,5% в стойността си

21:08 | 07.11.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Модният бранд Ralph Lauren отчете ръст на продажбите в едноименните си магазини, включително и на ключовия пазар в Северна Америка, въпреки че продължаващите вълнения в Хонконг причиняват забавяне в продажбите на марката там, съобщава Bloomberg.

Спадът на чуждестранните купувачи в Северна Америка е повлиял отрицателно на критичния вътрешен пазар на компанията, но разходите на местните клиенти са противодействали на този спад, благодарение на няколко инвестиции, направени от ръководството с цел съживяване на бранда.

Според главния изпълнителен директор Патрис Лувет марката се е радвала на повече европейски и бразилски туристи в своите американски магазини, на фона на продължаващия отлив на китайските клиенти.

На фона на това продажбите в магазини на дружеството в Северна Америка, откъдето Ralph Lauren получава около половината от приходите си,  са нараснали с 2% през последното тримесечие. В световен мащаб са се увеличили с 2%, побеждавайки средната прогноза на анализаторите за печалба от 1,1%, според Consensus Metrix.

„Постигаме сериозен напредък в нашия план“, каза Лувет в интервю в четвъртък, цитиран от Bloomberg.

Акциите на компанията поскъпнаха с близо 12% в началото на търговията в Ню Йорк в четвъртък, което е най-големият им ценови ръст в рамките на деня за почти 18 месеца. Въпреки това, от началото на годината тяхната стойност е изтрила около 2,5%.

През последните години Ralph Lauren освежи линиите си с дрехи, чанти и обувки, които се харесват на по-младите американски купувачи. Лувет посочи, че клиентската база е особено привлечена от разнообразието при предложенията от деним и връхните дрехи, наред с бума на маркетинговата дейност и колекциите с ограничено издание като колаборацията със ситкома „Приятели“ от 90-те години. Междувременно ръководството успешно намали присъствието на марката във физическите магазини с около 25%.

Но съществуват и редица пречки за компанията. Продажбите ѝ в Азия не отговориха на очакванията, като продажбите в магазините на марката там нараснаха само с 1%, което е доста под средната прогнозна оценка. Компанията приписва това до голяма степен на спада от 27% в бизнеса в Хонконг заради продължаващите там протести.

Въпреки че Ralph Lauren все ощесе радва на общ ръст на приходите между 2% и 3% през тази година, от дружеството заявиха, че протестите в Хонконг могат да изтласкат този показател до долната граница на очаквания диапазон.

Лувет сподели, че за период от 90 дни магазините на марката там са били затворени за общо 48 дни, оказвайки негативен ефект върху финансовите резултати на местните търговски обекти. В резултат на това модният лейбъл се насочва към своите VIP клиенти в района, за да ги насърчи да купуват онлайн.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:48 | 10.09.22 г.
fallback