Модният бранд Ralph Lauren отчете ръст на продажбите в едноименните си магазини, включително и на ключовия пазар в Северна Америка, въпреки че продължаващите вълнения в Хонконг причиняват забавяне в продажбите на марката там, съобщава Bloomberg.
Спадът на чуждестранните купувачи в Северна Америка е повлиял отрицателно на критичния вътрешен пазар на компанията, но разходите на местните клиенти са противодействали на този спад, благодарение на няколко инвестиции, направени от ръководството с цел съживяване на бранда.
Според главния изпълнителен директор Патрис Лувет марката се е радвала на повече европейски и бразилски туристи в своите американски магазини, на фона на продължаващия отлив на китайските клиенти.
На фона на това продажбите в магазини на дружеството в Северна Америка, откъдето Ralph Lauren получава около половината от приходите си, са нараснали с 2% през последното тримесечие. В световен мащаб са се увеличили с 2%, побеждавайки средната прогноза на анализаторите за печалба от 1,1%, според Consensus Metrix.
„Постигаме сериозен напредък в нашия план“, каза Лувет в интервю в четвъртък, цитиран от Bloomberg.
Акциите на компанията поскъпнаха с близо 12% в началото на търговията в Ню Йорк в четвъртък, което е най-големият им ценови ръст в рамките на деня за почти 18 месеца. Въпреки това, от началото на годината тяхната стойност е изтрила около 2,5%.
През последните години Ralph Lauren освежи линиите си с дрехи, чанти и обувки, които се харесват на по-младите американски купувачи. Лувет посочи, че клиентската база е особено привлечена от разнообразието при предложенията от деним и връхните дрехи, наред с бума на маркетинговата дейност и колекциите с ограничено издание като колаборацията със ситкома „Приятели“ от 90-те години. Междувременно ръководството успешно намали присъствието на марката във физическите магазини с около 25%.
Но съществуват и редица пречки за компанията. Продажбите ѝ в Азия не отговориха на очакванията, като продажбите в магазините на марката там нараснаха само с 1%, което е доста под средната прогнозна оценка. Компанията приписва това до голяма степен на спада от 27% в бизнеса в Хонконг заради продължаващите там протести.
Въпреки че Ralph Lauren все ощесе радва на общ ръст на приходите между 2% и 3% през тази година, от дружеството заявиха, че протестите в Хонконг могат да изтласкат този показател до долната граница на очаквания диапазон.
Лувет сподели, че за период от 90 дни магазините на марката там са били затворени за общо 48 дни, оказвайки негативен ефект върху финансовите резултати на местните търговски обекти. В резултат на това модният лейбъл се насочва към своите VIP клиенти в района, за да ги насърчи да купуват онлайн.


Осем пострадали при тежка катастрофа край Абланица
Борисов: Помолих Теменужка Петкова да махне от бюджета това, което искаха бизнесът и синдикатите
Желязков: Тази година България има два пъти по-висок икономически растеж от средния за Европа
Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Днес във Варна ще бъдат връчени наградите "Доброволец на годината"
Признаването на руската окупация ще отключи вълни от насилие далеч отвъд Украйна
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
АПС с очакване вотът на недоверие да е успешен
Украйна потвърди: Неизвестни дронове са преследвали самолета на Зеленски
Ванс: САЩ се надява на "добри новини“ за уреждането на конфликта в Украйна
За първи път: Бебе бенгалски тигър се роди в зоопарка в Стара Загора
Борисов тества Пеевски, иска закриване на комисията “Сорос”