fallback

Търсенето на луксозни часовници и дрехи даде тласък на Hermes

Приходите на компанията са нараснали с 20% през последното тримесечие

15:18 | 29.07.22 г.

Приходите от продажби на Hermes International са нараснали през второто тримесечие, след като потребителите са похарчили повече за часовниците и дрехите на луксозната марка, пише Bloomberg.

Приходите са се увеличили с 20% при постоянен валутен курс на годишна база до 2,71 млрд. евро, разкри компанията. Анализаторите очакваха ръст от 13%.

Подразделението за часовници е най-добре представилото се за периода с ръст на приходите от 49%, подкрепен от популярността на модела Heure H. Най-голямото звено на компанията – за продукти от кожа, е единственото, чийто растеж е с едноцифрен процент.

Инвеститорите и анализаторите вероятно ще следят внимателно коментарите за развитието на огнището на Covid-19 в Китай и апетита на потребителите там, когато мениджмънтът на Hermes говори днес. Тази седмица властите в Пекин решиха да наложат блокада на 1 млн. граждани в Ухан – сигнал, че политиката за нулев Covid продължава да се прилага.

Приходите от бизнеса в Китай са се възстановили през юни, след като бяха засегнати от мерките заради коронавируса и затварянето на магазините през април и май, обяви Hermes. Регионът е записал най-слабия темп на растеж за отчетния период за разлика от Европа, където Франция в частност е дала добри резултати заради силния тласък от страна на туристите.

Hermes следва LVMH и Kering в обявяването на силни резултати, които показват, че потребителите на луксозни стоки не се влияят от високата инфлация и притесненията за потенциално икономическо забавяне.

Луксозната марка отваря ново производствено звено във Франция в опит да задоволи нарастващото търсене на продуктите си. През март Hermes каза, че ще отвори две места за производство на кожени продукти до 2026 г., които ще създадат 500 работни места.

Оперативната печалба на Hermes за първата половина на годината е нараснала до 2,3 млрд. евро. Прогнозата на анализаторите беше за 9,7 млрд. евро.

Брандът е повишил цените в подразделението си за часовници и бижута с 3-5% в началото на този месец, обяви пред репортери изпълнителният председател Аксел Дюма. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:50 | 14.09.22 г.
fallback