IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Мобилните технологии и таргетираните реклами променят туризма

До 2019 г. мобилните туристически продажби се очаква да растат с по 22% годишно

17:53 | 15.11.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: www.pixabay.com</em></p>

Снимка: www.pixabay.com

Прелистването на пътеводители за ресторанти и пазаруване може скоро да остане в миналото благодарение на мобилните технологии, свързани с туризма, които знаят къде се намирате, какво харесвате и ви предлагат персонализирани препоръки, предава Ройтерс.

Хората все по-често използват мобилните си телефони, за да резервират полети, хотели и да правят други покупки, свързани с пътуванията си. През 2014 г. 96 млрд. долара, или 12,5% от глобалните онлайн продажби, свързани с туризма, са направени през мобилни устройства, сочи доклад на Euromonitor International.

Използвайки данните за тези покупки, компаниите скоро ще предлагат персонализирани предложения за хотели и ресторанти чрез мобилни устройства, сочи прогнозата на доклада WTM Global Trends Report 2015.

“Възможностите, които умните технологии предлагат на туристическите компании, са безкрайни, а ние сме се докоснали едва до повърхността на всичко това”, посочва старши директорът на World Travel Market (WTM) Саймън Прес.

Според него съвсем скоро ще се появят персонализираните препоръки, създадени благодарение на изучаването на поведението и текущото местоположение на потребителите.

Тенденцията сред туристически фирми като Booking.com и Expedia, както и на превозвача Ryanair, наподобява това, което се случи в индустрията за търговия на дребно, където компании като Amazon.com започнаха да събират подробни данни за потребителите си, за да насърчат таргетираните оферти в реално време.

В периода 2014-2019 г. мобилните туристически продажби се очаква да растат с по 22% годишно, сочи докладът.

Мобилните устройства могат да реагират и да съобщават на компаниите къде се намира даден потребител по всяко време. Това е особено полезно за фирмите в момент, в който туристическите вкусове стават все по-разнообразни. Докладът показва, че посетителите на европейските градове търсят все повече модерни “хипстърски” квартали, а не традиционните туристически райони.

Резервациите през сайта Airbnb разкриха потенциала на райони като Kreuzberg в Берлин и Далстън в Лондон, където има по-малко хотели, допълва докладът.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:58 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от На път виж още

Коментари

Финанси виж още